b-real Skrevet 7. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg lo...tror ikke jeg har smilt/ledd på ei god stund nå Et menneske gav meg håp i situasjonen og det føltes godt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 ØB: Får fortsatt ikke bilen før i september Jeg og detaljer. Sorry Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som har sett Saw? Vurderer å se.. Jepp. Det er en av de sykeste filmene jeg har sett ever. *Gåsehud* Kos deg Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 I morgen skal jeg såve lenge Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som så Sallow Hal i dag da? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Da hadde man sett Reservoir Dogs. Vet ikke helt hva jeg synes jeg. Mulig jeg er litt barnslig i type film jeg liker. Det var mer kribling i magen under Armagedon og Jurassic Park... Men det er artig med litt impulser Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som så Sallow Hal i dag da? Joda, men svitsja over på "six days, seven nights" da filmen gikk mot slutten Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 I morgen skal jeg såve lenge Stygg skrivefeil. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Den som får tak i addr. til Anette_ får 100,- på konto. OT. Siden fredag spist jeg kun ETT måltid, så kveldsen i kveld/natt var himmelsk! Magen er nå fylt til randen med pølse, egg, skive og majones..arh Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som så Sallow Hal i dag da? Nopes, men så den på kino en gang.. trenger nesten ikke lese i SO lenger når halvparten av folka er på msn'en min uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 I morgen skal jeg såve lenge Stygg skrivefeil. Du.... Du er advart. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Den som får tak i addr. til Anette_ får 100,- på konto. OT. Siden fredag spist jeg kun ETT måltid, så kveldsen i kveld/natt var himmelsk! Magen er nå fylt til randen med pølse, egg, skive og majones..arh Ikke gi den til han Det skal være det siste han gjør før han dør og vi ser helst at han lever en goood stund til Tror jeg skal lage meg baguett med krepsehaler, crabsticks, sitronpepper og majones.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Den som får tak i addr. til Anette_ får 100,- på konto. OT. Siden fredag spist jeg kun ETT måltid, så kveldsen i kveld/natt var himmelsk! Magen er nå fylt til randen med pølse, egg, skive og majones..arh Gi den til han. Jeg ser helst at han snarest ligger unna meg og min MSN. Ja, gi den til meg, da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Rart spørsmål: Anette, er du kristen? Ikke personlig kristen Egentlig ikke kristen i det heletatt, men har konfirmert meg i kirken og har tenkt til å gifte meg der.. Hehe, ok. Du ser nemlig så søt og kristen ut. Som en forbuden frukt i Edens hage. ^^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Ikke drikk deg dritings, selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 I morgen skal jeg såve lenge Stygg skrivefeil. Du.... Du er advart. Unnskyld, o' store herre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Enjoy! Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Skift laken på senga før du legger deg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Nei nei, så er vell ikke jeg "pen" da! Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg