Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den som får tak i addr. til Anette_ får 100,- på konto.

OT.

Siden fredag spist jeg kun ETT måltid, så kveldsen i kveld/natt var himmelsk! Magen er nå fylt til randen med pølse, egg, skive og majones..arh :love:

Ikke gi den til han :p Det skal være det siste han gjør før han dør og vi ser helst at han lever en goood stund til ;)

Tror jeg skal lage meg baguett med krepsehaler, crabsticks, sitronpepper og majones..

Lenke til kommentar
Den som får tak i addr. til Anette_ får 100,- på konto.

OT.

Siden fredag spist jeg kun ETT måltid, så kveldsen i kveld/natt var himmelsk! Magen er nå fylt til randen med pølse, egg, skive og majones..arh :love:

Gi den til han. Jeg ser helst at han snarest ligger unna meg og min MSN.

Ja, gi den til meg, da?

Lenke til kommentar
Rart spørsmål: Anette, er du kristen?

Ikke personlig kristen :p Egentlig ikke kristen i det heletatt, men har konfirmert meg i kirken og har tenkt til å gifte meg der..

Hehe, ok. Du ser nemlig så søt og kristen ut. Som en forbuden frukt i Edens hage. ^^

Lenke til kommentar
Jeg skal ha Fest (Stor F ;)) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? :D

Enjoy! :D

Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet..

Lenke til kommentar
Jeg skal ha Fest (Stor F ;)) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? :D

Skift laken på senga før du legger deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...