Anette_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tonio Anyway. check this out. http://www.home.no/mangadbz/fix.gif tralala Pretty gay. Pfft. var til en konkurranse. Even more gay. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Ikke skjønner jeg hva som gjør henne atraktiv heller... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tonio Anyway. check this out. http://www.home.no/mangadbz/fix.gif tralala Pretty gay. Pfft. var til en konkurranse. Even more gay. Mest Gay Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Virker som det er en del hun storkoser seg nok... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Ikke skjønner jeg hva som gjør henne atraktiv heller... You and me both. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Fremstår jeg som en patetisk drittsekk som virkelig bryr meg om det du har en formening om? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Har lyst til å lage sånn selv. Hvilket program sa du du brukte? Er ganske lettlært og følger opp "Selvlært er vellært" teorien. Vet du har sagt det før men jeg har da ikke så god langtids-korttidsminne. EDIT: Forrige side da. Meldingen var ment til Gohan. Endret 7. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ikke skjønner jeg hva som gjør henne atraktiv heller... Smilet, den flotte brunfarven, HIM-plakaten og Harry Potter-samlingen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ikke skjønner jeg hva som gjør henne atraktiv heller... Håper du sover godt om natta. Skal møte en skummel mann som bor oppi bakken snart. Han skal hjelpe meg med linux/ubuntu. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvem er det som er borte og humper på Tonio i dag btw? Endret 7. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvem er det som er borte og humper på Tonio i dag btw? Det var danielsn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Misunnelig? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Fremstår jeg som en patetisk drittsekk som virkelig bryr meg om det du har en formening om? Tok ikke helt pointet ditt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor mange er det egentlig som er på dealern med Tonio nå? Og hvorofor gidder alle å løpe etter samme jente når det bare får alle til å fremstå som patetiske uansett? Misunnelig? Tvilsomt. Uansett, hadet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvem er det som er borte og humper på Tonio i dag btw? Det var danielsn. Og nå skal du skal du møte en gammel mann oppe i bakken som skal dope deg ned.. Cozli. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvem er det som er borte og humper på Tonio i dag btw? Det var danielsn. Hvem er det i morgen da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvem er det som er borte og humper på Tonio i dag btw? Hadde ikke jeg fått et såpass godt inntrykk hadde jeg trodd Tonio var en slags hw-hore. "Hvem homper på 'a nå da?" "Hvem var der i går?" "Ho er fet nedentil!" Er vel bare folk som kødder men er litt vanskelig å se humoren syns jeg. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Vel. Jeg ser humoren i at Tom Green knyter pølser til fingrene. Og ja, da ser jeg også humoren i alt som skjer på HW.no. Tja, jeg har en følelse av "billighet" jeg også. Endret 7. august 2005 av bos5e Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tonio liker bananer, daniel føyer ønskene hennes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg