hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Etter ca 10-20 minutter uten respons fra vår alles kjære Tonio. Fikk jeg denne beskjeden... Tonio og Daniel says: Jeg er OPPTATT! Jasså, Tonio og Daniel er opptatt. Trodde jeg hadde noe på gang, men, eh.. Tydeligvis ikke Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Nå har jeg og Tonio sett EuroTrip! Det var skikkelig koselig Edit: Opptatt når en har besøk, kan ikke sitte på MSN hele tiden da. Endret 7. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 EuroTrip er akkurat samme som Roadtrip. Den eneste "trippen" som iheletatt inneholdt noe underholdende er vel Boattrip, og alle vet vel hvorfor? Men, tipper dere lo nok jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 EuroTrip er akkurat samme som Roadtrip.Den eneste "trippen" som iheletatt inneholdt noe underholdende er vel Boattrip, og alle vet vel hvorfor? Men, tipper dere lo nok jeg. He whipped it out, she laughed, he cried, end of story. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Boattrip er vel den beste ja, eller.. RoadTrip er jo ganske morsom. EuroTrip er den verste! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 idag har eg bursdag Grunnet den stygge skrivefeilen i signaturen din nekter jeg å gratulere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 idag har eg bursdag Grunnet den stygge skrivefeilen i signaturen din nekter jeg å gratulere. Grunnet den latterlige faktafeilen i andre linje av signaturen din må jeg dessverre daske deg med en slapp fredrik. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Caterpullar. Sykt! Hør når den lader i begynnelsen da. Turboen røk noen runder senere. beklager crappy cam. Artig saker. Fyren foran deg hadde Nokia 6680 Etter gode råd fra Steffy har jeg nå leid meg Reservoir Dogs. Så nå skal vi se film. BTW: Tok en øvekjøringstur med det samme. Jeg var _rå_. Hadde tæsja dere ¨så lett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er da aldri slapp? Gratulerer, izoren. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tror ikke du var særlig stiv i malerkostymet ditt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 EuroTrip er akkurat samme som Roadtrip.Den eneste "trippen" som iheletatt inneholdt noe underholdende er vel Boattrip, og alle vet vel hvorfor? Men, tipper dere lo nok jeg. Gode filmer alle 3.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bos5epus, jeg malte ikke! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Pepsi max er også godt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tonio Anyway. check this out. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Danielsn, om du så slikker nedentil på tonio. Så tror jeg ikke fettfri brus hjelper stort. For jeg kan garantere deg at det er veldig fettete der nede Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser dere nye elelr gamle avataren her? Herr Brun ser den gamlem jeg ser den nye og jeg har slettet cachen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg