phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Phax, ta deg en tur ut å lete etter litt blod du tenker jeg, om du går til jernbanen så har du funnet ett funn ja. tenkte på det, og det fristet lite. har heldigvis regna så kanskje hjernemassen er vaska litt bort. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tonio, hva er feil med dataen da? Skjermen får ikke signal! Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nei, får vel gå og legge meg. Har norsk tentamen i morgen. Føler jeg kan stoffet godt og håper på godt resultat. Ønsk meg lykke til! God natt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tonio, hva er feil med dataen da? Skjermen får ikke signal! Putt i kabelen. Natta, godtfolk, og moderatorer\administratorer. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tonio: Hvis skjermen er helt svart, har sikkert sikringen gått. Hvis det står at den ikke får signal får du sjekke grafikkortet ditt Lykke til, robB! Tror jeg legger meg selv også snart. Skal pugge litt kjemi i morgen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tonio: Hvis skjermen er helt svart, har sikkert sikringen gått. Hvis det står at den ikke får signal får du sjekke grafikkortet ditt Jeg er jo ikke helt røtin heller da. Problemet er at jeg ikke kjenner noen i nærheten som har PCI (Express), så jeg får jo ikke prøvd den ut. Det går ikke over til support før en spør om hjelp, eller er ikke dette lov? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 da køyer jeg. Tonio, prøvd og overklokke det? Om du ikke ahr gjort det kan du sende det inn til suport. men prøv med en annen skjerm først! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har ikke prøvd å overklokke. Natta folkens!=) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 smårips_eier? Steffy i forkledning? Velkommen ---- Jeg legger meg, jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har du prøvd å overklokke skjermen? funket for meg, da jeg hadde ett slikt problem... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Go'natt folkens! Tidlig opp i morra, pakke kofferten og reise til Bergen! 6-7 timer i bil også treffer jeg jenta mi igjen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er deppings... Får legge meg og sove vekk alt. Smilte av innlegget ditt, T-Solberg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Orker ikke skolen i morgen heller. Hvorfor må jeg være så lat? Stine: Ikke depp da, kjære. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Blah, nå har jeg spilt CS:S lenge og ble bare mer og mer frustrert over at jeg ikke fikk det til så jeg forlot den verdene jau Lenge siden jeg har blitt irritert mens jeg spiller :/ Huff, er få fryktelig lenge til 1juli. Da skal ny pc bestilles og hele pakka Thea da, syns du bør gå på skolen. Selv om det ikke er noe artig, bare være der.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 T-Solberg, du er heldig. *misunne* Nå kaster jeg også inn håndkleet. God natt til meg selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 husker den gang jeg pleide stå opp om ikke så lenge, 30-45min for å være nøyaktig. nå er det faktisk ganske usannsynlig at jeg er i seng innen den tid.. døgnrytme er en helvetes ting og holde styr på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 fader heller, B|Real, tidlig oppe eller sent i seng? noen som har noen geniale triks for å få bra døgnrytme fort? eksamens tid snart. kan ikke holde på sånn her da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Snart i seng tror jeg, en 3-4 timer perhaps. Så hjem, vente på at gammlingen kan komme å hente meg så jeg får pc'en hjem og så er det madammen Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) godt og se jeg ikke er alene med denne søvnløse forbannelsen.. madammen ja, lucky bastard! får vel treffe min om en måneds tid kanskje.. Endret 20. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da stikker jeg på skolen og tar matte eksamen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg