Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har drevi å spillt Fligth simulator 2004 i helgen.... lastet ned Jets F-4,F-16,F18,Sr 71"Blackbird",Su27,Y/f23... giddet ikke laste ned flere, men det gikk fort Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da blir det popcorn og TV da.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har du tegnet et skjegg på avataren din, ketchez? fredrikrb, ikke jokk på Hylo, han setter alltid i gang sånne store massekosinger og sånt. -- Det ble ikke noe film. Skal pusse ag-en i steden. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Caterpullar. Sykt! Hør når den lader i begynnelsen da. Turboen røk noen runder senere. beklager crappy cam. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har du tegnet et skjegg på avataren din, ketchez? Løsskjegg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Caterpullar. Sykt! Hør når den lader i begynnelsen da. Turboen røk noen runder senere. beklager crappy cam. tatt selv? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Caterpullar. Sykt! Hør når den lader i begynnelsen da. Turboen røk noen runder senere. beklager crappy cam. tatt selv? Jepp. Var der igår. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sjønner ikke hva som er så tøft med Traktorpulling Det som er rått er flyoppvisning! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sjønner ikke hva som er så tøft med Traktorpulling Det er ikke akkurat småtteri når det klarer og flytte 20 tonn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Hylo (nicket mitt) er navnet på en kiropraktisk stol. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sjønner ikke hva som er så tøft med Traktorpulling Det er ikke akkurat småtteri når det klarer og flytte 20 tonn. Vet, det er litt tøft, men til slikt har vi andre ting, er ikke noe spesielt å stå å se på at en ubrukelig traktor med en helsikens motor drar på et TUNGT lass... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Hylo (nicket mitt) er navnet på en kiropraktisk stol. Så Hylo er til å sette seg på. Interessant. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sjønner ikke hva som er så tøft med Traktorpulling Det er ikke akkurat småtteri når det klarer og flytte 20 tonn. Vet, det er litt tøft, men til slikt har vi andre ting, er ikke noe spesielt å stå å se på at en ubrukelig traktor med en helsikens motor drar på et TUNGT lass... Det er tøfft! Du har bare ikke sett det live, i tilfelle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg har! Houston Texas, The Astrodome. Monster trucks, tractor pulls and red hot cheerleaders. Ahhh, that was a good day. Anyway, jeg er ikke særlig fan av traktorer, så jeg synes det var litt kjedelig. Endret 7. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Hylo (nicket mitt) er navnet på en kiropraktisk stol. Så Hylo er til å sette seg på. Interessant. Sett deg på meg, og du vil få en stiv sak inn i endetarmsåpningen din. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Hylo (nicket mitt) er navnet på en kiropraktisk stol. Så Hylo er til å sette seg på. Interessant. Sett deg på meg, og du vil få en stiv sak inn i endetarmsåpningen din. *sette seg på hylo* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Hylo (nicket mitt) er navnet på en kiropraktisk stol. Så Hylo er til å sette seg på. Interessant. Sett deg på meg, og du vil få en stiv sak inn i endetarmsåpningen din. *sette seg på hylo* Føk u. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *sette seg på hylo* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Sette seg på Stefan* Rawr! The Excocarps - [Melodi Grand Prix Junior 2004] Andreplass [2:52] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *sette seg på hylo* Føk u, tuu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg