Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) pip pip pip, piiip piiip piiip, pip pip pip! Alt du trenger å vite. sos ? Så feil. Beklager! EDIT: Beklager for dobbel. Tenkte ikke over det. Endret 7. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 @Rune; Såg traktor pulling live. Det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Syk, syk lyd... Var morro helt til den ene røk turboen. Da ble det mye røyk. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 @Rune; Såg traktor pulling live. Det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Syk, syk lyd... Var morro helt til den ene røk turboen. Da ble det mye røyk. Bare sett det på film. Ser veldig morsomt ut! Filmet du det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 @Rune; Såg traktor pulling live. Det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Syk, syk lyd... Var morro helt til den ene røk turboen. Da ble det mye røyk. Bare sett det på film. Ser veldig morsomt ut! Filmet du det? Har noen crappy klipp på mobil, som jeg skal legge ut senere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 YAY! Jeg kan skrive igjen! men det forsvinner nok snart, det gjørdetalltid... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 YAY! Jeg kan skrive igjen!men det forsvinner nok snart, det gjørdetalltid... Dårlig tastatur? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja. Spacetastenerødelagt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 lolminator, jess! Studio B - [The 2005 Annual] I See Girls (Tom Neville RMX) [4:40] Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Je kjeder meg. Kan vi ikke finne på noe arti å skrive her da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Det er en god nok grunn til å bumpe! Hva skal folket ikveld da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Je kjeder meg. Kan vi ikke finne på noe arti å skrive her da? ost Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jokke litt på Hylo tenkte jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Det er en god nok grunn til å bumpe! Hva skal folket ikveld da? Jeg skal nerde... Sitte med pcen og gjøre fransklekser. Forøvrig er det en god grunn til å bumpe so. Hvilken som helst annen tråd derimot Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal spille flyspill med den virtuelle skvadronen min! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) wtf? Ti minutter siden siste innlegg i so? Hjelp! Det er en god nok grunn til å bumpe! Hva skal folket ikveld da? Finne på noe å gjøre.. eller bare nerde. Tror jeg nerder litt CS jeg nå... Endret 7. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er det flyspill! :D http://www.jagdgeschwader301.de/ om dere vil vite mer om squad'en. (noe ingen vil, men det bryr meg ikke i det hele tatt) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå begynner søndagsfilmen på TV3. Snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg