Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg prøver å tegne... Det går ikke det heller. Det er ikke min maskin så jeg gidder ikke laste ned skype eller noe annet til instant messaging heller. Jeg kan sende nudge da Edit: klarte å tegne en bit, så funket ikke det heller. Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huff ikke snakk om tg da, Det er så leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengeeeeeeeeeee til :\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vent, vent.. Mattelekser? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) *snipp* Noen som er svært forelsket? Neida, absolutt ikke Steffy: Ja, forkurset begynte den 1. august her... Det vil si en hel måned med fransk og matte, Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Til teddy, fredrikrb og diverse andre som skriver "kan du ikke?" osv. på msn tilmeg. NEI JEG KAN IKKE DET TENK!!! hvorfor skulle jeg ellers skrive det i nicket og i so4? Jeg har da ikke gjort noe. Likte du tegningene mine? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg prøver å tegne... Det går ikke det heller. Det er ikke min maskin så jeg gidder ikke laste ned skype eller noe annet til instant messaging heller. Jeg kan sende nudge da Hvis du kan sende nudge kan du ringe alle kontaktene dine å si at fra nå svarer du bare med morse språk på msn ! Problem løst, man trenger ikke gjøre det så vansklig vet du! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *snipp* Noen som er svært forelsket? Neida, absolutt ikke Hva med å heller fortelle det til tonio irl, istedet for å fortelle folka på SO4 det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg var heldig og fikk en tegning fra Herr Brun. Selges til høystbydende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gsn: "du kan ikke sende et nudge så ofte som dette". og JA, jeg vet at det kan omgås med a-patch,men jeg gidder ikke laste ned. Dessuten kan jeg ikke morse heller... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Gsn: "du kan ikke sende et nudge så ofte som dette". og JA, jeg vet at det kan omgås med a-patch,men jeg gidder ikke laste ned. Dessuten kan jeg ikke morse heller... S.O.S er det eneste du trenger i en situasjon som denne. edit: ekstremt morsomt å sende meldinger til Herr Brun nå. Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Snip* Hva med at det ikke hjelper uansett, ettersom at jeg flytter til Frankrike om underen måned, og bare får møtt henne en gang til noensinne... Tror ikke det forholdet ville fungert nei Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 pip pip pip, piiip piiip piiip, pip pip pip! Alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Snip* Hva med at det ikke hjelper uansett, ettersom at jeg flytter til Frankrike om underen måned, og bare får møtt henne en gang til noensinne... Tror ikke det forholdet ville fungert nei Skal du det? Utdanne deg der, og flytte hjem igjen da eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Snip* Hva med at det ikke hjelper uansett, ettersom at jeg flytter til Frankrike om underen måned, og bare får møtt henne en gang til noensinne... Tror ikke det forholdet ville fungert nei Skal du det? Utdanne deg der, og flytte hjem igjen da eller? Skal gå 1. året på videregående der... Så flytter jeg hjem til narvik, hvilket er svært langt nord... Kan noen finne a-patch for meg? Driter i at det ikke er min maskin, det gjør sikkert ingenting Den er spywareinfisert og faenskap fra før av uansett så. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Kan noen finne a-patch for meg? Driter i at det ikke er min maskin, det gjør sikkert ingenting Den er spywareinfisert og faenskap fra før av uansett så. Du trenger mess-patch. Finnes på mess.be Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Snipp* *snipp* *snipp* *snipp* Blir vel morsomt det! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da var jeg hjemme igjen... Noen som har savnet meg? En helg med mye tull og tøys... Btw; Ferr; Var du på Etnemarknaden? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Trenger ikke *snip*'e alt, da. Bare forvirrende når alt er vekk. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 pip pip pip, piiip piiip piiip, pip pip pip! Alt du trenger å vite. sos ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Trenger ikke *snip*'e alt, da. Bare forvirrende når alt er vekk. Beklager... Det høres bare så utrolig morsomt ut med "Snipp". Ketchez, selvfølgelig har jeg savnet deg! *er utrolig hyperaktiv for øyeblikket* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg