danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 veit ikke helt om jeg får råd til TG iår egentlig :/ vi får se det MÅ du.. det er bare så kult der btw. harry potter-fans må stå sammen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Selv om fly var utrolig greit forrige gang, så er roadtrip med kompiser hakket morsommere, i tillegg til at vi får tatt med skikkelig hylle. Skikkelig treff kan vi ordne, det nærmeste vi kom sist var dobbeldaten på Peppes (meg og wh1te, bakemesterharebus og [r]endre). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg gleder meg enormt til TG, vi roadtripper. Og ikke nok med det, men vår kjære Eline skal også! Ikke fly i år altså? Stussa over det der. Uansett, må vi arrangere noen reale gatherings. Ikke sånn halvrotete som i sist. Selv om fly var utrolig greit forrige gang, så er roadtrip med kompiser hakket morsommere, i tillegg til at vi får tatt med skikkelig hylle. Skikkelig treff kan vi ordne, det nærmeste vi kom sist var dobbeldaten på Peppes (meg og wh1te, bakemesterharebus og [r]endre). Hva med meg, TLZ, og så videre da? :| Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det var dere som klarte å gå så sakte at dere "falt av toget". Vi var mange fler der vi var... jaja. (Lol: jeg klarte å trykke EDIT, istedenfor QUOTE. Dermed skrev jeg innlegget inn i Steffy sin post...) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor, når og hva koster TG? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor, når og hva koster TG? Hamar, påsken, ca.650kr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor, når og hva koster TG? Tonio! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (Lol: jeg klarte å trykke EDIT, istedenfor QUOTE. Dermed skrev jeg innlegget inn i Steffy sin post...) Haha, good job! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 BTW: Community Manager? Korrekt Uansett, må vi arrangere noen reale gatherings. Ikke sånn halvrotete som i sist. Kansje du skulle vært med som "arrangør" av rekka for neste år, slik at vi kan få på plass litt "skikkelige" saker? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil være med på litt større samlinger, bitches! Mange jeg ikke traff. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 btw. harry potter-fans må stå sammen Tre-fire fans. Jippii. *hirr* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil være med på litt større samlinger, bitches! Mange jeg ikke traff. Men nå kan du jo treffe Tonio og meg! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Urg, msn er fuckd. Jeg kan ikke skrive... Får bareopp "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:". Har vært sånn i mange timer nå... Irriterende som helvete! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skal både Tonio og Eline på TG? JEG VIL OGSÅ! Det verste er vel at jeg har ferie da og, men jeg får ikke dratt uansett... Ædda bædda Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Til teddy, fredrikrb og diverse andre som skriver "kan du ikke?" osv. på msn tilmeg. NEI JEG KAN IKKE DET TENK!!! hvorfor skulle jeg ellers skrive det i nicket og i so4? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kanskje jeg tar turen til TG neste år. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Herr Brun: hvis du har msn 7.0, kan du tegne til de da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kanskje jeg tar turen til TG neste år. Me too. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Urg, etter en fantastisk dag kommer en dritkjip dag! I går var den flotteste dagen på lenge, mens dagen i dag suger! I går var jeg i Hønefoss og møtte verdens skjønneste jente , i dag sitter jeg alene på rommet. I går klarte jeg å gjøre matteleksene mine, i dag forstår jeg ingenting. I går kunne jeg bruke nettet til det jeg ville, hvis jeg ville, i dag fungerer jo ingenting! I går hadde jeg noen å snakke og kose med, i dag er jeg alene. I går var jeg i godt humør, det er jeg ikke i dag! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *snipp* Noen som er svært forelsket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg