Fredrik Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg tror jeg har skriverettigheter på filservern hans. Kan slette filer når han sover Det har du ikke så det går så fint atte Puuuuus, bytte tilgang? ^^ Eline, få ham til å si lollerskates! Endret 7. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 <plage-modus> Ja jeg er hos tone-lise jeg Hun ligger i senga og kozer med søstra si. Nå syns hun det var litt ekkelt. Fordi mariane begynte å sleike henne på skinnet. </plage-modus> Nå her jeg ikke plaget henne i hele helga Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Fordi mariane begynte å sleike henne på skinnet. Rawr! Skinnsleiking ftw! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 danielsn: "*Glede seg til TheGathering modus*" Kan man ikke gå i slik modus allerede? Har allerede så smått begynt å planlegge neste års seatingmas allerede her... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tror han mener at han er i den modusen hvor han gleder seg til TG jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tror jeg har skriverettigheter på filservern hans. Kan slette filer når han sover Det har du ikke så det går så fint atte Så kommer du å ødelegger moroa Åssen går det med systemet? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Bytta avatar. Er ikke noe spes hvis du ikke har sett gamle avatar og gamle signatur. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 kennethdammyr: Hvis du tenker på TG systemet så snakket jeg litt med Xell og kom frem at det var like greit å bare gjøre det manuelt. (Må bare få tak i en til som kan være med å få kabalen til å gå opp. Herr Brun: Man kan jo glede seg allerede, fikk ikke reist i år så jeg er allerede klar. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 danielsn:"*Glede seg til TheGathering modus*" Kan man ikke gå i slik modus allerede? Har allerede så smått begynt å planlegge neste års seatingmas allerede her... Ja, jeg har vell begynt å planlegge det ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg har aldri vært på TG jeg... Har hatt veldig lyst, men ingen mulighet... Kommer ikke neste år heller. Får ikke engang dratt på naIT i år! Vel vel, noe må man ofre for et år i Frankrike Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Mats, det var dårlig Ueland: Kjedelig uten system da. System hadde vært gøy. BTW: Community Manager? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Mats, det var dårlig Vet, stress å trekke strek mellom allyse og alle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg gleder meg enormt til TG, vi roadtripper. Og ikke nok med det, men vår kjære Eline skal også! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 veit ikke helt om jeg får råd til TG iår egentlig :/ vi får se *ha en heftig trekant med dr3as og fredrikrb*....volcov kan joine og om han vil ^^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Kennethdammyr klager på at jeg har for lang sigantur, sendte meg PM om at den var over 4 linjer. Mon tro om han er på fylla? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hmm.. Aldri vært på TG og har ikke planer om det.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg gleder meg enormt til TG, vi roadtripper. Og ikke nok med det, men vår kjære Eline skal også! Ikke fly i år altså? Stussa over det der. Uansett, må vi arrangere noen reale gatherings. Ikke sånn halvrotete som i sist. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Skal både Tonio og Eline på TG? JEG VIL OGSÅ! Det verste er vel at jeg har ferie da og, men jeg får ikke dratt uansett... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vel vel, noe må man ofre for et år i Frankrike Var forresten på nach her forleden med en jente som gikk forrige skoleår (første videregående for henne) i Frankrike. Vanvittig hardt, men visstnok verdt det. Hun sa det gikk bra når man ble vant til systemet, og fikk lært språket tilstrekkelig godt (flytende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg