Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Nå må det begynne å ligne noe? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Noen som tar utfordingen med å trekke streker Hør om skapern av http://home.cwru.edu/~jnt5/Planarity/ gidder å lage en versjon hvor man kan lable dottene 3. brett var for vansklig... EDIT: Kenneth, den ser fin ut den. Endret 7. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Fornøyd nå Brun? Lar det gå noen dager denne gangen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Fornøyd nå Brun? Lar det gå noen dager denne gangen Du har blokkert meg du! Endret 7. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Fornøyd nå Brun? Lar det gå noen dager denne gangen Åjada, fornøyd som faen *kosepå* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Kenneth; Jeg kjenner bos5e. Vi holder oss utenfor gjengen. Typ mentalsykehus. ^^ Jeg var nede i Hønefoss og besøkte Tonio. De har et møblert hjem og eplekaken var fantastisk. Da gikk jeg surr. LarsP ->bos5e Tonio ? Han bare tullet! Kjenner ingen av de to, snakker aldri med de på MSN engang. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 3. brett var for vansklig... er vel oppe i 10 som beste tror jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jaja, god natt. (Siden dette er siste gang på pcen for kvelden) Jau,ut i det fri Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 3. brett var for vansklig... er vel oppe i 10 som beste tror jeg Begynte på nytt... Er nå på 4. brett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 3. brett var for vansklig... er vel oppe i 10 som beste tror jeg Level 6 ble litt vanskelig gitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Han bare tullet! Kjenner ingen av de to, snakker aldri med de på MSN engang. LOL. Du poserte villig med eple og tartarkjøtt på webcam for 2 timer siden. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Han bare tullet! Kjenner ingen av de to, snakker aldri med de på MSN engang. LOL. Du poserte villig med eple og tartarkjøtt på webcam for 2 timer siden. For to timer siden brukte jeg enten ubuntu (Derfor Gaim, der kan en ikke bruke webcam etter det jeg vet) eller spiste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Han bare tullet! Kjenner ingen av de to, snakker aldri med de på MSN engang. LOL. Du poserte villig med eple og tartarkjøtt på webcam for 2 timer siden. For to timer siden brukte jeg enten ubuntu (Derfor Gaim, der kan en ikke bruke webcam etter det jeg vet) eller spiste. Jada, særlig... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Level 6 ble litt vanskelig gitt. Joho! Klarte det, men den dumme fullfør-knappen funka plutselig ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Nå er Daniel her! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Level 6 ble litt vanskelig gitt. Joho! Klarte det, men den dumme fullfør-knappen funka plutselig ikke. Begynte på nr. 5, men den var syk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Nå er Daniel her! Rød lilletå, her kommer Tonje! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tror jeg har skriverettigheter på filservern hans. Kan slette filer når han sover Det har du ikke så det går så fint atte Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 LOL. Nå minte du meg på noe! Min kjære fetter, på 2 og et halvt år sier lolfar, det er litt vanskelig å si morfar så da ble det lolfar. Jaja, tidlig krøkes om god krok skal bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg