Dr3as Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 ser gjevnlig mrleftfield og volcov.. bor ikke langt unna herfra og koser en del på Egon.. Kan vi anta at Leftfield og Volcov også ser hverandre? hehe ja satser på den.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Ja det er hun! *legge i sengen og gråte* Javel, det var hygglig. Da vet du mer om meg enn det jeg gjør selv. Kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ø.B: Er det ryggen eller? Du fortjener det! Du har blokket meg ditt svin! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Da skal vi få en k750i av bestemor. Som noen kanskje husker så ble min forrige kondemnert Min k700i Endret 7. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Hmm, ta en jente og plasser i en sosial smmenheng med en stooor gjeng nerder. Det må jo bare skje at noen blir småkåte Tja. Venter på at hun poster i Babethreaden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Neei? COCKTEASE! *Tafse på.* Jeg har postet der jeg Tomat-Ulf. Endret 7. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ø.B: Er det ryggen eller? Du fortjener det! Du har blokket meg ditt svin! Litt hodepine bare. Kan ikke skjønne hvorfor. Ryggen går seg til. Ja jeg blokka deg. Og problemet er? Du snakka ikke akkurat 24\7 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Tonio har faktisk postet i babethreaden Menikke av seg selv da... Det tviler jeg også på at kommer til å gjøre Tonio: Det var da enda godt å høre at du synes Det varveldig koselig Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg kjenner ingen, men jeg vil ikke i viggoboblen, jeg vil være midt på treet med en stor stjerne rundt Næ, på tide å kjøpe pommes frites snart, og kjøpe kinobilletten. *Slippe våte feltsko på Fredrik* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ja jeg blokka deg. Og problemet er? Du snakka ikke akkurat 24\7 Så om jeg slutter å prate til deg blokker du meg? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Kenneth: Jeg kjenner jo Kaiern meget godt. Jeg syns det må være med og.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg kjenner ingen, men jeg vil ikke i viggoboblen, jeg vil være midt på treet med en stor stjerne rundt Du kan da ikke droppe fellesskapet vi har i viggoboblen? Det er koselig å ha navnet sitt der. edit: @tonio: Du er jente, litt andre regler da. Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Tror vi får problemer med å lage et bekjentskapstre. Ta f.eks meg, Steffy er plassert langt fra meg, og det blir bare et salig rot om man skal dra streker mellom alle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vi trenger en 3D-versjon. Tonio: du ordner. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ny update. Dette ble vanskelig... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ja jeg blokka deg. Og problemet er? Du snakka ikke akkurat 24\7 Så om jeg slutter å prate til deg blokker du meg? Han sa da ingenting, men når jeg blokkerer han, Nei da må han mase om det på forumet.. Er da samme for meg om han er blokkert eller ikke liksom. Kan da oppheve den fuckings sperra jeg hvis det gjør han glad... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ø.B: Er det ryggen eller? Du fortjener det! Du har blokket meg ditt svin! Ja jeg blokka deg. Og problemet er? Du snakka ikke akkurat 24\7 Blokkert meg og eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ny update. Dette ble vanskelig... Viggobobla. Syns det burde vært et annet navn. For eksempel: Folk som er snille, men som aldri har møtt andre medlemmer fysisk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Tror vi får problemer med å lage et bekjentskapstre. Ta f.eks meg, Steffy er plassert langt fra meg, og det blir bare et salig rot om man skal dra streker mellom alle. Vi skulle vært i slekt. Da er det mye enkere. For da kan man lage "etasjer" og greier. Foreløpig er det slik at dem det ikke er strek imellom kjenner ikke hverandre. Den lange streken er uheldig, men alle som er på den har nok møttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg