LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noe imot om LarsP blir med? Det hadde faktisk vært noe. ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Herr Brun har møtt the rat! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jada, men hun er ikke aktiv så hun teller ikke Edit: Dessuten villehun egentlig ikke møte meg Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ingen som har Tonio. Men mange som låner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 fredde og jeg koser jevnlig over msn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ingen som har Tonio. Men mange som låner. Ingen som låner heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hva kaller du det vi gjorde i går da? *såret* Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Slik er ståa foreløpig...: (Ja jeg kjeder meg. Er kjedelig vest for elva.) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hehe, låne kort og kølapp system? ser gjevnlig mrleftfield og volcov.. bor ikke langt unna herfra og koser en del på Egon.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva kaller du det vi gjorde i går da? *såret* Hva skjedde i går? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Har møtt: fredrik TLZ wh1te kenneth Kjenner: Phone suzze bakemesterharepus macmanus jonnar r edit: BTW svamp, jeg er hjemme nå, ja. Endret 7. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fredrik: God venn med bjaa Møtt Eline et par ganger Truffet Steffyboy på TG Truffet bakemesterharepus på TG Truffet TLZ på TG Truffet Natrium på TG Truffet wh1te på TG (pratet lite med, jeg er litt redd for ham) Dette er vel de aktive SO'erne jeg har truffet Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ser gjevnlig mrleftfield og volcov.. bor ikke langt unna herfra og koser en del på Egon.. Kan vi anta at Leftfield og Volcov også ser hverandre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ser gjevnlig mrleftfield og volcov.. bor ikke langt unna herfra og koser en del på Egon.. Kan vi anta at Leftfield og Volcov også ser hverandre? Ja. Det kan jeg bekrefte at de gjør. Leftfield var jo hos Volcov og postet for noen dager siden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva kaller du det vi gjorde i går da? *såret* Hva skjedde i går? You tell me.. Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Neei? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva kaller du det vi gjorde i går da? *såret* Hva skjedde i går? You tell me.. Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Ja det er hun! *legge i sengen og gråte* Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vent.. Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Hmm, ta en jente og plasser i en sosial smmenheng med en stooor gjeng nerder. Det må jo bare skje at noen blir småkåte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er du en som som gjør at gutter forelsker seg i deg og etterpå driter i dem? Neei? COCKTEASE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg