DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Steffy er fredet. Rører du han så rører jeg deg! Ta heller Fredrik Dark: Gidder du aldri å lese hva som har skedd siden sist eller? Leste den siste siden jo, men det var ikke så veldig opplysende Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da foreslår jeg at du leser alt som har skjedd siden sist. Det er så slitsomt å oppdatere late mennesker tre ganger om dagen På den andre siden - det er grusomt mye å lese her - vi spammer bra Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enden: Rører du meg rører jeg deg... Jeg har Ueland i min hule hånd. Har nemlig nært bekjentskap til hans kjære :evvil: La oss ikke gå løs på hverandre. *fiske no* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En tur innom Døsedag i dag, har vært bomvakt i hele natt. Særdeles underholdende i 3-4-tiden, da det kom berusede gakkgakker i donald-drakt forbi bommen og skulle hilse tilbake til meg, mange som snublet Er du tilbake fra USA, Steffy? Jeg får ikke lest noe her inne. Skal på "kino" i kveld, og se White Noise. Den fikk toer av dagbladet, får se om jeg sovner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvis det bare er 3stk er det da ikke mange!! Kickin hard from the back, to the front, front to the back, club is in the house, causing a heartattack! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 DJ_dark: Hvis du ikke gidder å lese fortjener du ikke å skjønne hva som skjer... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan alle skrive en liste over hvem de har større bekjentskap til enn bare at de snakker sommen i SO. Slik: --Kenneth:-- Danielsn: Var mye sammen i forbindelse med TG05. @kd: Har møttes ved flere anledninger, bla. film-laging. Steffyboy: Møttes på TG... Kom igjen! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enden: Rører du meg rører jeg deg... Jeg har Ueland i min hule hånd. Har nemlig nært bekjentskap til hans kjære :evvil: La oss ikke gå løs på hverandre. *fiske no* *gå semiløs på* Takket være meg er diskene hans stappa til det renner over og vel så det. Det veier mer enn damer for en ekte nerd. Dessuten vet jeg hvor han bor, og jeg er større enn han Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan alle skrive en liste over hvem de har større bekjentskap til enn bare at de snakker sommen i SO. Slik: --Kenneth:-- Danielsn: Var mye sammen i forbindelse med TG05. @kd: Har møttes ved flere anledninger, bla. film-laging. Steffyboy: Møttes på TG... Kom igjen! Litt enklere å lage no forms for dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *høre på all musikken på mp3spilleren i random* Jeg har mye musikk jeg ikke visste at jeg hadde! Bach - Prelude in C Jeg har forsåvidt bare møtt Tonio Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tror jeg har skriverettigheter på filservern hans. Kan slette filer når han sover Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan alle skrive en liste over hvem de har større bekjentskap til enn bare at de snakker sommen i SO. Nei. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 --Tonio:-- Danielsn: Vært her fire ganger, (Fem om to timer). Herr Brun: Vært her en gang. Ø.B.: Snakket med på telefon to/fire ganger. Ronja: En gang her, møtt hun en gang i Oslo. Jackemeister: Møtt en gang i Drammen. Ellers så er jo noen av vennene mine blitt medlem her, men de er ikke aktive: The Rat: Nabo. Stinings: Nabo til bestemor. MaxTiger: Bror. Jej..Jeg gjør som han vil. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Litt enklere å lage no forms for dette? Bare skriv det enkelt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvis dette bekjentskapstreet blir visualisert vil jeg stå i en boble ved siden av. Viggoboblen skal den hete. Alle andre som ikke kjenner noen kan få være sammen med meg i viggoboblen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvis dette bekjentskapstreet blir visualisert vil jeg stå i en boble ved siden av. Viggoboblen skal den hete. Alle andre som ikke kjenner noen kan få være sammen med meg i viggoboblen. Jeg er med! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I går natt ringte jeg Eline og Tonio. En smule bedugget . Det var vel alt tror jeg.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Treet vokser. Mer? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Eline og Fredrikrb har møtt hverandre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg