scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Det er der den vanlige Osloborger handler sine møbler. JoachimR? Hadde jeg ikke vært moderator skulle jeg skrivi så mange " :!: " som mulig, men med tanke på at jeg har et visst ansvar så... Jeg kan ta på meg oppgaven! :!: :!: :!: :!: :!: fornøyd? Endret 19. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har gitt en fyr penger for å kjøpe tobakk til meg da han var i sverige på lørdag.. jeg har ringt han omtrent 57 ganger i dag, snakka med han 4 ganger og får det pokker meg ikke.. meg sint vold og trusler løser slike situasjoner raskt. se den danske filmen "inkasso" så får du kanskje noen tips om hvordan kreve inn penger. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må ikke oppfordre til kriminalitet phax Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg skakke ha penger, jeg skal ha 5 pakker rød3! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må ikke oppfordre til kriminalitet phax Jo... Torpedoer er effektive, de som bor i trondheim er iafall det Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg skakke ha penger, jeg skal ha 5 pakker rød3! jada, men det funker på samme måte! men du må ikke gjøre noe ulovlig da selvsagt. er en truende holdning ulovlig? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må ikke oppfordre til kriminalitet phax Jo... Torpedoer er effektive, de som bor i trondheim er iafall det .. Og du har brukt en forstår jeg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 .. Og du har brukt en forstår jeg? kanskje han har hatt besøk av en? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) kanskje det Endret 19. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er der den vanlige Osloborger handler sine møbler. JoachimR? Hadde jeg ikke vært moderator skulle jeg skrivi så mange " :!: " som mulig, men med tanke på at jeg har et visst ansvar så... :!: Så det er noen ulemper med det og Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Maa! Dumme dataen funker ikke. Nå går liksom alt gæli igjen. *sutre enda mer* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Phax, ta deg en tur ut å lete etter litt blod du tenker jeg, om du går til jernbanen så har du funnet ett funn ja. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nei nå tror blir det en statoiltur vel.. Føler for en kakaokopp jeg nå.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er der den vanlige Osloborger handler sine møbler. JoachimR? Hadde jeg ikke vært moderator skulle jeg skrivi så mange " :!: " som mulig, men med tanke på at jeg har et visst ansvar så... :!: Så det er noen ulemper med det og Jeg har noen ikea-greier på rommet mitt, men ingenting fra Alnabro. Det ligger da vel på Tveita?! Sengen min er fra ROOM, og skrivebordet fra den butikken ved Volvat. Ikke veldig eksklusivt akkurat, bortsett fra kanskje sengen. Jeg bor ikke på "den fine østkanten" i det hele tatt, og her er det ikke snakk om å holde det i gymsalen... Selv om hallen vår enkelte ganger brukes av damelandslaget i håndball for trening, så hallen er det ikke noe galt med. Gymsalen vår brukes ukentlig av statsministeren. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Biler og griller i RPP? Kjempe- --- Har sett Kingpin i dag. Den var middelmådig... Tenkte å kanskje se Shark Tale en dag også. Men jeg må kjede meg en del før jeg ser tegnefilm. Tonio, hva er feil med dataen da? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=18130091 Endelig blir jeg kvitt dritten! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gymsalen vår brukes ukentlig av statsministeren. Uff, da skjønner jeg godt hvorfor dere ikke har eksamen i gymsalen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 JEg køyer, god natt kjære forum! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gymsalen vår brukes ukentlig av statsministeren. Uff, da skjønner jeg godt hvorfor dere ikke har eksamen i gymsalen. Faktisk, han er der i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg