Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Får jeg også bli med da? Hvem er forresten dama di? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Damn, ro ned hormonene da høykåte småtroll Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bare ha en stor orgie alle sammen dere, da er det ikke så nøye hvem som er min/din/hans/hennes... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvem er forresten dama di? Sjansen for at du kjenner kjæresten min er sånn circa så stor. -> . Endret 7. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sitter her med kikkert.. Hvis ikke DET er patetisk, så vet ikke jeg. Joda, satt med kikkert for og se hvordan fjesene så ut. Ikke sett dem på 4 år liksom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Damn, ro ned hormonene da høykåte småtroll Noen er litt whinete fordi de ikke ble invitert.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sitter her med kikkert.. Hvis ikke DET er patetisk, så vet ikke jeg. Joda, satt med kikkert for og se hvordan fjesene så ut. Ikke sett dem på 4 år liksom. :!: Den må du lenger ut på landet med. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ingen som har Tonio. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Damn, ro ned hormonene da høykåte småtroll Noen er litt whinete fordi de ikke ble invitert.... Hva? hvem?? sex?! Zlats. Jeg sitter allerede langt nord. Stfu Tonio: Ikke han Daniel engang? Endret 7. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Noe jeg ikke har sett? *føle seg uoppdatert* Skulle vi lage et sånn slagt slektstre, bare at vi bytter ut slekt med SO-bekjentskaper? For jeg begynner å gå alvorlig i surr her... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Haltan: Har du bilde? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Noe jeg ikke har sett? *føle seg uoppdater* Skulle vi lage et sånn slagt slektstre, bare at vi bytter ut slekt med SO-bekjentskaper. For jeg begynner å gå alvorlig i surr her... Genial ide. *dyttepå Ueland og be han fixe noe integrert i forumet* Herr Brun: jukk deg ned Endret 7. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Haltan: Har du bilde? Ah. Lækkert.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tonio: Ikke han Daniel engang? Nei. Har jeg forresten nevnt at jeg hater ubuntu før? Det gjør jeg, den fikser aalt så det mildt sagt blir som i himmelen her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *jukke seg ned* Tror jeg tar tur på dass jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har jeg forresten nevnt at jeg hater ubuntu før? Det gjør jeg, den fikser aalt så det mildt sagt blir som i himmelen her. Det skjønte jeg ikke. Du hater Ubuntu fordi det fikser alt? Enden: Knakende god idé. Men hvis ikke han kan så kan vi lage noe selv. Jeg har på følelsen at Steffyboy har lyst til å gjøre det. (pressemiddel: Jeg kan dele ut ferie) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kna noen oppdatere meg på hva som skjer her? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Steffy er fredet. Rører du han så rører jeg deg! Ta heller Fredrik Dark: Gidder du aldri å lese hva som har skedd siden sist eller? Endret 7. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har jeg forresten nevnt at jeg hater ubuntu før? Det gjør jeg, den fikser aalt så det mildt sagt blir som i himmelen her. Det skjønte jeg ikke. Du hater Ubuntu fordi det fikser alt? Ironi Kenneth, ironi. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) @OT-tre: Bare å lage en webbasert løsning der alle logger inn og klikker av for hvem de har møtt og hvem de kjenner? Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg