Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Heei Bundy! Likhvit er bra. Joda, litt mobb fra kompiser må man ha. Vekker meg og "Erru dø eller??" Sitter hos en kompis i andre etasje og ser på noen gamle skolekamerater som er stygge som fy. Lokale jenter. Hopper på trampoline. 15 år og ingen pupper i det hele tatt. Huff.. Ikke si meg imot. Sitter her med kikkert.. Endret 7. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Likhvit er bra. Ja, likhvit er bra Forsåvidt så er fransklekser uhorvelig kjedelig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hæ? Sprengt en bil? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja, men shan mannen satt inni... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva har du gjort nå da Ø.B.? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sitter her med kikkert.. Hvis ikke DET er patetisk, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva har du gjort nå da Ø.B.? Er ikke min bil. Den burde vært vrak for lenge sida. Drivakslinga gikk akkurat når vi var fremme så det var bra timing. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ]http://img334.imageshack.us/img334/8868/rip4ff.jpg[/img] RIP :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva har du gjort nå da Ø.B.? Er ikke min bil. Den burde vært vrak for lenge sida. Drivakslinga gikk akkurat når vi var fremme så det var bra timing. Drivakslingen var det ja, husket nemlig ikke hva du skrek til meg i natt Men hvordan går det med ryggen din? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Hva baserer du ditt utsagn på nå? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Jesp* For en kjedelig dag. Satt akkurat å tenkte på at nesten alle mine venner har flyttet vekk, siste uka nå sa forsvant alle Jeg har ingen igjen her jo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Hva baserer du ditt utsagn på nå? Mange enkeltinnlegg som jeg sikkert har misforstått. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er ikke jeg spes oppdatert, men hver gang jeg leser her, så har Eline enten funnet seg noen, eller ligget med noen..? Hun er forumets løstøs. Sorry, Haltan. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Drivakslingen var det ja, husket nemlig ikke hva du skrek til meg i natt Men hvordan går det med ryggen din? hehe tror den ordner seg i løpet av uka igjen. Men jeg har vært ute en vinternatt før. Overlever Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hun er forumets løstøs. Sorry, Haltan. Jeg har kjæresten min, og Tonio på si. Holder det, grr... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hun er forumets løstøs. Sorry, Haltan. Jeg har kjæresten min, og Tonio på si. Holder det, grr... Jeg har Tonio, og kjæresten din på si. Firkant? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mhm Haltan. Heldig du. Jeg har bare Tonio jeg, men det er mer enn nok for meg Hun holder på med ganske mange da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noe imot om LarsP blir med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg