embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huhei! Ble jo fest på meg allikevel! I natt?? Når var det du dro ut a?? 12? Halv tolv. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Med mindre du er den småsøte svensken som fulgte litt etter meg i går..? Nei, nei, det var meg det! Å ja.. Men du var veldig søt! Navn og nummer, takk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har sett Eline smile! *misunne* Ikke at det gjør noe, for jeg har sett Tonio smile også. Dessuten har jeg sett henne løfte det ene øyenbrynet sitt, sånn ca. slik: o_O Ser ganske morsomt ut *kosepå* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Huhei! Ble jo fest på meg allikevel! I natt?? Når var det du dro ut a?? 12? Halv tolv. Åja, sant det.. Plutselig forsvant du herfra! NP: Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi rmx) Endret 7. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Med mindre du er den småsøte svensken som fulgte litt etter meg i går..? Nei, nei, det var meg det! Du var vertfall full nok.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Å ja.. Men du var veldig søt! Well d'oh! Navn og nummer, takk? Hah, det kan du lure på! (004608-681 94 03) Marvil, SÅ full var jeg da ikke. Endret 7. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Darn! Jeg er imponert over hvor godt dama sover nå! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Goophy. Ikke ta damene mine :sad: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Darn! Jeg er imponert over hvor godt dama sover nå! Jenter sover godt når de føler seg trygge. Ta det som et godt tegn! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Goophy. Ikke ta damene mine :sad: Du vet jo vi deler på alle damer som kapres... It takes two to tango a girl. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jenter sover ganske så godt når de drømmer om en heftig episode med han Brad "pittzor" Pitt også.. Vekk henne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Darn! Jeg er imponert over hvor godt dama sover nå! Jenter sover godt når de føler seg trygge. Ta det som et godt tegn! Jaja, men det får da være grenser! Jeg kan riste i henne driiit hardt og hun bare sover videre Hun sov da ikke så godt i natt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Navn og nummer, takk? Hah, det kan du lure på! (004608-681 94 03) Skjult nummer du? Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Skjult nummer? Edit: Du må jo ta bort prefix-en ihvertfall. Endret 7. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Skjult nummer? Ja, kommer ikke opp noen resultater her. edit: tar selvsagt bort svenskekoden. Endret 7. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det kan faktisk henne at hun hadde besvimt! Ettersom hun smalt hue i taket (veldig lavt tak over senga) uten at jeg merka det.. Så nå har hun meget vondt i hodet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sånn... da er eg klar for å gå i kirken..... Dette blir første gang på mange år. Jaja er jo nevøene som skal dåpes eller ka nå de skulle. Tar med meg vofsen så kan en kompis passe på den utenfor slik at eg har en god grunn til å ikke være der så lenge. Sleip ja men eg klarer å være der altfor lenge. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Darn! Jeg er imponert over hvor godt dama sover nå! Jenter sover godt når de føler seg trygge. Ta det som et godt tegn! Jaja, men det får da være grenser! Jeg kan riste i henne driiit hardt og hun bare sover videre Hun sov da ikke så godt i natt! Hvardan gikk det? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sånn... da er eg klar for å gå i kirken..... Dette blir første gang på mange år. Jaja er jo nevøene som skal dåpes eller ka nå de skulle. Tar med meg vofsen så kan en kompis passe på den utenfor slik at eg har en god grunn til å ikke være der så lenge. Sleip ja men eg klarer å være der altfor lenge. Hahahahhaahah :!: :!: Måtte bare le Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det kan faktisk henne at hun hadde besvimt! Hiv en bøtte vann på henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg