Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei Eline.Lenge siden jeg har møtt dine deilige åndedrag nå. For en forferdelighet. Hvordan har de det? Jeg har det helt fortreffelig faktisk. Du selv da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Si noe om meg. Si noe om meg! SI NOE OM MEG! Dette kan bli artig. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har det like godt som et spedbarn i en badebalje. Ganske allright. Hva har de gjort i helgens frittgående timer da? Nå er det snart Lasagne her. Da skal jeg kaste i meg mat, og leke røver. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Si noe om meg. Si noe om meg! SI NOE OM MEG! Dette kan bli artig. Den eneste gangen jeg har møtt deg, klarte du faktisk å sikle på meg. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva har de gjort i helgens frittgående timer da? Nå er det snart Lasagne her. Da skal jeg kaste i meg mat, og leke røver. Jeg har løpt rundt på Dragrace Stått i kassen og slikt.. Er ganske lei av å si: "Hva skal du ha på burgeren? Alt? Okey, skal bli!" Og smile helt ustanselig.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hallo folkens! Skjer? Vi baksnakket deg bare, så helst ikke les noe av det vi har skrevet. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva har de gjort i helgens frittgående timer da? Nå er det snart Lasagne her. Da skal jeg kaste i meg mat, og leke røver. Jeg har løpt rundt på Dragrace Stått i kassen og slikt.. Er ganske lei av å si: "Hva skal du ha på burgeren? Alt? Okey, skal bli!" Og smile helt ustanselig.. Eline kan bli lei noen ganger ja. Men smilet er det ingen som tar fra henne Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Si noe om meg. Si noe om meg! SI NOE OM MEG! Dette kan bli artig. Den eneste gangen jeg har møtt deg, klarte du faktisk å sikle på meg. Okay jeg hiver meg på Tonio. Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Okay jeg hiver meg på Tonio. Au. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hallo folkens! Skjer? Vi baksnakket deg bare, så helst ikke les noe av det vi har skrevet. Så hyggelig da Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Okay jeg hiver meg på Tonio. Au. Unnskyld. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huhei! Ble jo fest på meg allikevel! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Eline kan bli lei noen ganger ja. Men smilet er det ingen som tar fra henne Du har da aldri sett meg smile? Med mindre du er den småsøte svensken som fulgte litt etter meg i går..? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har sett Eline smile jeg Men dessverre bare på webcam, så det teller ikke :sad: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huhei! Ble jo fest på meg allikevel! I natt?? Når var det du dro ut a?? 12? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har sett Eline smile! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Med mindre du er den småsøte svensken som fulgte litt etter meg i går..? Nei, nei, det var meg det! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huhei! Ble jo fest på meg allikevel! Det er bra Fest til utpå morgenen? Jeg hater når folk blir trøtte og legger seg i 3-tida. Fester dør for ofte alt for tidlig på natta. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har sett flere ting av Eline smile mot meg. Vakkert, meget åndelig. Webcam er Eline flink på :love. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg