Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det var vel egentlig ikke seriøst, noe som antall innlegg er noe jeg ikke bryr meg om. Glaah, i dag kommer Daniel hjem, sa han ihvertfall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det var vel egentlig ikke seriøst, noe som antall innlegg er noe jeg ikke bryr meg om.Glaah, i dag kommer Daniel hjem, sa han ihvertfall. PLAYER! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja, det blir moro Tonio. Så kan du være en løstøs både til herr brun og daniel. Praktisk Gleder meg til du skal feie over meg og LarsP også. Din billige dritt Hihi. Billig = deilig Dritt = pen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det var vel egentlig ikke seriøst, noe som antall innlegg er noe jeg ikke bryr meg om.Glaah, i dag kommer Daniel hjem, sa han ihvertfall. PLAYER! Nå fikk jeg lyst til å spille WC3. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gleder meg til du skal feie over meg og LarsP også. Har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hmmpfh! Siden LarsP er så kjekk, så liker jeg å ha med meg han til HØNEFOSS Literært skal hun kun feie over meg. Men, vi er så to hjerndeler, fungerer best ilag. Tonio, drikk min kjærlighet! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Gleder meg til du skal feie over meg og LarsP også. LarsP mener at vi tre alt har møtt hverandre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *slettes* Ingen sa gratulerer til meg da jeg fikk 333 innlegg! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei Tonio. Vi har IKKE møtt deg. Vi har ikke det. Vi vil, å ja. Vi vil. Lukte på det rene håret ditt, se på den deilige stumpen din. Klappe deg på ryggen når du tar headshot. Peke for deg når du skal spille WC3. Tenk deg Tonio, du spiller, så lager vi mat. Vi rydder på rommet for deg. Siden du er så underbar. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Din billige dritt Hihi. Billig = deilig Dritt = pen Din deilige pen? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Man trenger ikke gode norskkunskaper for å leke seg på HW.no Ja, din deilige pen! Det er noe det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sputnik - Skilles Johanne Jeg bør egentlig løfte på ræva. Egentlig skal jeg være med å male hus, men det suger heftig, så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sputnik - Skilles Johanne Jeg bør egentlig løfte på ræva. Egentlig skal jeg være med å male hus, men det suger heftig, så jeg vet ikke helt. Slapp er du. Skal sies at jeg "bare måtte gjøre noe" når vi malte hus også, så det ble ikke så veldig mye maling på meg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skal sies at jeg "bare måtte gjøre noe" når vi malte hus også, så det ble ikke så veldig mye maling på meg. Jeg er ekspert på å lure meg unna sånt. skylder på astmaen, eller allergien Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei Tonio. Vi har IKKE møtt deg. Vi har ikke det. Vi vil, å ja. Vi vil. Lukte på det rene håret ditt, se på den deilige stumpen din. Klappe deg på ryggen når du tar headshot. Peke for deg når du skal spille WC3. Tenk deg Tonio, du spiller, så lager vi mat. Vi rydder på rommet for deg. Siden du er så underbar. Hva er egentlig problemet ditt? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fredrik, jeg har en følelse av at du gjør MINIMALT med nytte for deg. Nytte i den forstand at du faktisk utøver noe fysisk arbeid i hjemmet. Men, du er jo en kjernekar! Real kompis! Det skal du ha. Uten deg ville HW.no vært et sted uten røtter. Helt der oppe. Men vi har deg, du rir det ned. Du er så flink.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei Tonio. Vi har IKKE møtt deg. Vi har ikke det. Vi vil, å ja. Vi vil. Lukte på det rene håret ditt, se på den deilige stumpen din. Klappe deg på ryggen når du tar headshot. Peke for deg når du skal spille WC3. Tenk deg Tonio, du spiller, så lager vi mat. Vi rydder på rommet for deg. Siden du er så underbar. Hva er egentlig problemet ditt? Han har lagt sin elsk på deg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fredrik, jeg har en følelse av at du gjør MINIMALT med nytte for deg. Nytte i den forstand at du faktisk utøver noe fysisk arbeid i hjemmet. Men, du er jo en kjernekar! Real kompis! Det skal du ha. Uten deg ville HW.no vært et sted uten røtter. Helt der oppe. Men vi har deg, du rir det ned. Du er så flink.. :!: *kose på* Men, faktisk! Jeg tror jeg stikker huet ut. Er jeg heldig er de ferdige. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Driver og søker etter slettede filer på gamledisken til pappa nå. Han overførte alle filene til en stripe array, så døde den ene disken. Så jeg må finne det han sletta på gammeldisken. Uansett: Fant alle themesangene som jeg trodde jeg hadde sletta. Fraglene, Chip & Dale, ducktales, denver the last dinosaur, og mange flere! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei Eline. Lenge siden jeg har møtt dine deilige åndedrag nå. For en forferdelighet. Hvordan har de det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg