-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå tror jeg at jeg skal en tur i skogen med mormor og mamma. Jeg skal løpe, de skal gå. Er ikke det en tanke usosialt? Hyggelig tur i skogen med mormor og morsan også skal du løpe ifra de? Hadde vel kanskje gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hallo? Er det noen her? *se seg litt rundt* Hallooo!? *tusle litt frem og tilbake* Jaja. Morn i alle fall. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hallo?Er det noen her? *se seg litt rundt* Hallooo!? *tusle litt frem og tilbake* Jaja. Morn i alle fall. Morn morn! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skremmende mange her nå. Det er fordi alle skal se hvor mye vi elsker hverandre! Jeg glemmer ikke hva du sa på MSN før idag, Du skal vite at jeg føler det samme. Jeg sa det fordi du var den eneste som hadde et normalt nick på hele Herr Bruns kontaktliste.. Tøsegutt. Hva har du i mot nicket mitt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hun la vel ikke merke til det i haugen med fjortissnick elrns. Forsåvidt Goophy, pigg av, hun er min nå! *kosepåTonio* Jente da. Hva har Herr Brun gjort med deg? Endret 7. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 @ Henrik Lied: Oz hva da? Oz, som i den beste TV-serien som nokon gang har blitt laga. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Men, men...Fikk en telefon fra Ø.B. i natt da, det var hyggelig. Selv om han var full som en dupp. Du var ikke den eneste! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå tror jeg at jeg skal en tur i skogen med mormor og mamma. Jeg skal løpe, de skal gå. Er ikke det en tanke usosialt? Hyggelig tur i skogen med mormor og morsan også skal du løpe ifra de? Jeg må trene kondis vettu... Må komme i form til jeg skal begynne på idrettslinja! Tonio: Jeg er på Herr Bruns kontakt liste, og hvis ikke jeg har normalt nick, så vet jeg ikke hva du mener med normalt nick. Hehe, telefon ja. Jeg fikk faktisk melding først, hvor han spurte om han kunne ringe meg.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det gjorde han med meg den gangen jeg var hos Stine, men i natt ringte han bare, etterpå sendte han melding da.. Jeg så bare på kontaktene som var pålogget, så kanskje du, Eline, og ZLatzman ikke var pålogget? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da var man hjemme fra Spania, eller kom hjem kl 5 i natt, menok Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg så bare på kontaktene som var pålogget, så kanskje du, Eline, og ZLatzman ikke var pålogget? Det kan hende, pappa skrudde av PCen min en periode i går. Velkommen tilbake kaiern. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da var man hjemme fra Spania, eller kom hjem kl 5 i natt, menok Velkommen tilbake! En ting er ihvertfall sikkert ZLatzman, du har ikke hatt slikt nick før. Og med Eline vet jeg ikke siden hun ikke er i listen min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vondt i nakken :\ bikkja tok all plassen i senga men han la seg ned på et teppe etterpå. Passer hunden til fettern min. gjør det av og til Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det noen som har forslag til hva jeg kan spise? Jeg vil helst ikke ha brød, er så sinnsykt lei det. Ble en liten nedtur da jeg fant ut at det var søndag, skulle jo kjøpe meg noe i byen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det noen som har forslag til hva jeg kan spise? Jeg vil helst ikke ha brød, er så sinnsykt lei det.Ble en liten nedtur da jeg fant ut at det var søndag, skulle jo kjøpe meg noe i byen. Corn Flakes duger bra til frokost, lunsj og kveldsmat. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ikke lett å gi forslag hvis ikke vi vet hva du har til rådighet da... lag deg en omelett.. du kan jo omtrent hive hva som helst i det. eller gå på den lokale burgersjappa og kjøp deg en burger, det hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt penger.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mamma lager hjemmebakt brød skal bli godt med frokost snart. Her er Gizmo: http://www.home.no/mangadbz/Gizmo.JPG Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Søøøøøøt hund Gohan! *misunne* Er den gammel? Hva slags rase er det? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen som har savnet meg? Tenkte meg det, ja Vært på ferie i 3 uker nå, med lillebroren min på danacup... Det var morsomt, fikk mange kaate 14åringer som venner Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Søøøøøøt hund Gohan! *misunne* Er den gammel? Hva slags rase er det? Trur han er 7 år ellerno. fettern min sin hund. Trur det var King charles et ellerannet. Vi er som bestevenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg