Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Natta, tøysegutter og jenter! *fnise* *kose og klemme på alle, spesiellt Neptun_ og Share the pain* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Er glad i == elsker! Men nå er jeg altfor bedugget ,så jeg joppet il sengs., God anttt alle! Tonio, du må vite at jeg elsker deg også! Folk er så spesielle på dette forumet. Ligger egentlig i sengen og sover nå, gjort det siden fire. Kanskje kroppen min også gjør det snart.. Hmm. Edit: Jaja, da var det senga. Endret 7. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Natta, tøysegutter og jenter! *fnise* *kose og klemme på alle, spesiellt Neptun_ og Share the pain* Omg, JEg vil ha deg, nå. Hahaha. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *spise nudler, drikke sjokolademelk og høre på Revis* Hmm. Dama ligger i senga bak meg, og jeg har agurk og nugatti på tube. Kjeder meg litt, får faen ikke sove. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Natta, tøysegutter og jenter! *fnise* *kose og klemme på alle, spesiellt Neptun_ og Share the pain* Sov goth, freddegutt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Natta, tøysegutter og jenter! *fnise* *kose og klemme på alle, spesiellt Neptun_ og Share the pain* bai Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Klokka har visst blitt fem alt. Tror det er på tide å slenge kroppen min i senga. Nattinatt. Hugs'n'kizziz. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Klokka har visst blitt fem alt. Tror det er på tide å slenge kroppen min i senga. Nattinatt. Hugs'n'kizziz. btw, noen som vet ca pris på mopedlapp? Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ca. 4-5000kr, ihvertfall her i byen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tok tjue minutter før jeg fant ut at data'n må av... Da skrur jeg virkelig av. Nattz. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Klokka har visst blitt fem alt. Tror det er på tide å slenge kroppen min i senga. Nattinatt. Hugs'n'kizziz. btw, noen som vet ca pris på mopedlapp? Jeg betalte 2000 kroner, i 2002. Her i Ski altså. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Klokka har visst blitt fem alt. Tror det er på tide å slenge kroppen min i senga. Nattinatt. Hugs'n'kizziz. btw, noen som vet ca pris på mopedlapp? Jeg betalte 2000 kroner, i 2002. Her i Ski altså. Er blitt en del dyrere nå, 4 -5 tusen som EskildO sa stemmer vel Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og det er med eller uten trafikalt grunnkurs? (for de som må ha det ) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Wow.. Her var det lite folk nå gitt Har folket lagt seg eller? Sto opp halv 5 i går, og er fremdeles ikke trøtt.. Noen som vet hvor man får kjøpt sovepiller på internett? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Våkna klokka halv 5 i natt. Døgnsnuing FTW. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hihi.. Jeg tørr ikke legge meg nå, for da tror jeg ikke at jeg våkner igjen.. EVER Edit: Har ikke noen navn på en sang med MASSE bass? Da holder jeg meg våken sjø Endret 7. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det så og seie ingen her som faktisk følger med på Oz, eller er det berre et inntrykk eg har fått? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huff,, Vondt i nakken og ryggen nå.. Jeg må ha lagt på meg oppi hodet. Installert et vekke program pc'n så jeg SKAL ikke sove mere enn til kl 2 @ Henrik Lied: Oz hva da? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Huff,, Vondt i nakken og ryggen nå.. Ditto. Har ligget på en vond, vond campingmadrass i 2 netter nå. Ergo, vondt i ryggen. Jeg har vært på Norges mest harry sted i helgen, men mye fete biler da. Dårlig vær = dårlig omsetning = mindre penger. Jeg har også blitt veldig flink til å lage hamburger. Men, men... Fikk en telefon fra Ø.B. i natt da, det var hyggelig. Selv om han var full som en dupp. Håper det går bra med ryggen din! Nå tror jeg at jeg skal en tur i skogen med mormor og mamma. Jeg skal løpe, de skal gå. Edit: Skrivefeil. Endret 7. august 2005 av Eline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg