Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dansker ftw! *kosepå alle dasnker* Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Raddiser og blitzere må tas, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvorfor kaste en sykkel på fyren bare fordi han var raddis/kommunist/blitzer ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvorfor kaste en sykkel på fyren bare fordi han var raddis/kommunist/blitzer ? Fordi han var raddis/kommunist/blitzer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Er enhver god borgers plikt å kaste sykler på raddiser og blitzere. Når du nevner det var det jo litt kjipt gjort. Stakkars han som eier sykkelen. :\ Endret 7. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvorfor kaste en sykkel på fyren bare fordi han var raddis/kommunist/blitzer ? Fordi han var raddis/kommunist/blitzer. Quoted for truth. ^^ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå som vi har blitt varme på å banke raddiser kan vil like gjerne fjerne hele jævla skokken. Redskap: Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Syns bare det blir litt for mye nynazist-preg over det for min smak. Heldigvis er jeg ikke blitzer eller i Trondheim Endret 7. august 2005 av Paull Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ta nynazist-nissene i samme slengen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå som vi har blitt varme på å banke raddiser kan vil like gjerne fjerne hele jævla skokken. Redskap: Etterpå banker vi alle mørke? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skremmende mange her nå. Det er fordi alle skal se hvor mye vi elsker hverandre! Jeg glemmer ikke hva du sa på MSN før idag, Du skal vite at jeg føler det samme. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Poppers FTW! wtf er poppers? :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skremmende mange her nå. Det er fordi alle skal se hvor mye vi elsker hverandre! Jeg glemmer ikke hva du sa på MSN før idag, Du skal vite at jeg føler det samme. Jeg sa det fordi du var den eneste som hadde et normalt nick på hele Herr Bruns kontaktliste.. Tøsegutt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå som vi har blitt varme på å banke raddiser kan vil like gjerne fjerne hele jævla skokken. Redskap: http://www.nhlawn.com/dolmar/540-chainsaw.gif Etterpå banker vi alle mørke? Nææ, bare gjennomsnittsutlendinger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg sa det fordi du var den eneste som hadde et normalt nick på hele Herr Bruns kontaktliste.. Tøsegutt. Pøh, du elsker meg! Ikke nekt før det nå kjære. Jeg vet du gjøre! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Poppers FTW! wtf er poppers? :!: http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers Poppers are most commonly found in usage by homosexual men. The drugs are less common today than before 9/11, but are generally used in an attempt to prolong sexual stamina. The existence of poppers became more widely known to the layman when they appeared in Radley Metzger's cult classic film Score (1972). In the film, a bisexual woman glides them under the nose of a heterosexual woman in an attempt to loosen her vagina for seduction. Homosexual men are the main marketing target for "Poppers," since the alkyl nitrites loosen the muscles around the anus, allowing easier penetration and enhanced sensation. In addition, they greatly enhance and prolong orgasms. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg sa det fordi du var den eneste som hadde et normalt nick på hele Herr Bruns kontaktliste.. Tøsegutt. Pøh, du elsker meg! Ikke nekt før det nå kjære. Jeg vet du gjøre! Skrev jeg ikke bare at jeg var glad i deg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er glad i == elsker! Men nå er jeg altfor bedugget ,så jeg joppet il sengs., God anttt alle! Tonio, du må vite at jeg elsker deg også! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Poppers FTW! wtf er poppers? :!: http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers Poppers are most commonly found in usage by homosexual men. The drugs are less common today than before 9/11, but are generally used in an attempt to prolong sexual stamina. The existence of poppers became more widely known to the layman when they appeared in Radley Metzger's cult classic film Score (1972). In the film, a bisexual woman glides them under the nose of a heterosexual woman in an attempt to loosen her vagina for seduction. Homosexual men are the main marketing target for "Poppers," since the alkyl nitrites loosen the muscles around the anus, allowing easier penetration and enhanced sensation. In addition, they greatly enhance and prolong orgasms. :!: magE, noe du ikke forteller oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg