Mato Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hersens treige forum ble vist en dobbel post dette Endret 7. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fredrik har da bare 1111 innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Går og lager mat og legge meg jeg *Kviskre god natt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hm, tror jeg også kunne trenge litt mat. Men ikke enda, får vente litt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har lyst på rose-champagne... Men siden den må bestilles på vinmonopolet, og pappa neppe blir så glad for at jeg spretter champagne midt på natten alene, tror jeg vi dropper det. For åå ikke snakke om at det er 100 kcal i et glass... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har lyst på rose-champagne... Men siden den må bestilles på vinmonopolet, og pappa neppe blir så glad for at jeg spretter champagne midt på natten alene, tror jeg vi dropper det. For åå ikke snakke om at det er 100 kcal i et glass... Unnskyld... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har lyst på rose-champagne... Men siden den må bestilles på vinmonopolet, og pappa neppe blir så glad for at jeg spretter champagne midt på natten alene, tror jeg vi dropper det. For åå ikke snakke om at det er 100 kcal i et glass... Unnskyld... Det han sa. kniz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Spenne ben på Ueland* Oi... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mmmmm. *Legge an på Tanja,* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har lyst på rose-champagne... Men siden den må bestilles på vinmonopolet, og pappa neppe blir så glad for at jeg spretter champagne midt på natten alene, tror jeg vi dropper det. For åå ikke snakke om at det er 100 kcal i et glass... Jeg blir med, så ser vi Legally Blond 2 mens vi lakkerer neglene og snakker om alle de søte guttene som begynner på videregående i år. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Steffy, where do I come in? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Veeel... Men legally blonde 2 er ganske bra den altså. Endret 7. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har lyst på rose-champagne... Men siden den må bestilles på vinmonopolet, og pappa neppe blir så glad for at jeg spretter champagne midt på natten alene, tror jeg vi dropper det. For åå ikke snakke om at det er 100 kcal i et glass... Jeg blir med, så ser vi Legally Blond 2 mens vi lakkerer neglene og snakker om alle de søte guttene som begynner på videregående i år. Jeg vil også være med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann, jeg er meget beruset. Jeg har og vært med å banke opp en blitzer/kommunist i natt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann, jeg er meget beruset. Jeg har og vært med å banke opp en blitzer/kommunist i natt. On behalf of sane and reasonable human beings everywhere: We thank you. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann, jeg er meget beruset. Jeg har og vært med å banke opp en blitzer/kommunist i natt. On behalf of sane and reasonable human beings everywhere: We thank you. Hahah :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann, jeg er meget beruset. Jeg har og vært med å banke opp en blitzer/kommunist i natt. BRAVO!!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Beste måten å ta en kommunist på: Kast en sykkel på han. Fungerte faktisk overraskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg