Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du er litt glad i meg, STP? Ja. Definitivt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du er litt glad i meg, STP? Ja. Definitivt. Sweet! Love you too, sugarpie! *kizz* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En merkelig liten sak er at lilletåa på venstre fot blir rød etter at du har hatt sex. Jente da. Hva har Herr Brun gjort med deg? Hva mener du? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huff.. jeg kjeder meg. De spiller bare skjit på VG-radioen. Og her sitter jeg, å leser på hva en gjeng med.. puppehoder skriver (no offence). Sto opp klokka fire i dag.. om ettermidagen, eller for å si det lettere; under middagen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Og her sitter jeg, å leser på hva en gjeng med.. puppehoder skriver (no offence). No offence? Da er du en satanistisk kålrabislikker (no offence). Endret 7. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og her sitter jeg, å leser på hva en gjeng med.. puppehoder skriver (no offence). hinter du til signaturen min? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *Danse til helene tekno dame på ztv* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og her sitter jeg, å leser på hva en gjeng med.. puppehoder skriver (no offence). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://schpaa.com/ :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 No offence? Da er du en satanistisk kålrabislikker (no offence). Vielen Dank. hinter du til signaturen min? Nein. http://i11.photobucket.com/albums/a178/Knut1/ily.jpg umg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser denne fet ut? Lurer på om det tar for mye blekk. Gammel printer... Link til rasterbation Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Snork.. Finner senga jeg! Skal tegne opp en softgun-bane vi skal "bygge"! Med gassminer.. Skyter opp et pulver som ligner på røyk! Også snubletråder som avfyrer amøber selvfølgelig.. *GliseOndskapsfullt* Blir überfett i skauen i høst.. Natta! Får kose meg me pizza, brus og en diger kembopris jeg.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hehe, kom på en litt morsom ting som tok sted på tirsdag. En venn av meg hadde litt for mye innabors. så midt på natten ville han ut på sjøen, han skulle til dama. Fordi jeg ikke var så sørpefull som han fant jeg ut at i fylla er 2 hoder definetivt bedre enn ett ute på sjøen. han skremte meg med og svinge så brått at båten nesten veltet. Så skrudde han av motoren litt midt ute på sjøen. SÅ ville ikke motoren starte igjenn, han gikk og la seg fremme i den lille "lugaren." Jeg fant ut at jeg måttte padle med en kanopaddle hjem igjenn. Det tok meg en hel time og padle den fuckings båten tilbake. Men morsom var det, på en skrudd og uforstålig måte. På Torsdagen spydde fire stykk, han ene kastet alt på kjøkkenet ut vinduet og "vasket" gulvet med zalo, men han glemte og vaske. Men morsomt var det. BTW: snus var ikke digg, prøvde det en gang på torsdagen, ble littegrann svimmel av det, men poppers gir 10 ganger bedre resultat. Poppers FTW! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Boo-fucking-hoo, jeg må kanskje spise mat i dag. Spiste et halv knekkebrød (uten smør) med ost på i dag tildlig. HVA skal jeg gjøre med det!? *Fortvilet* kjøpe mere mat ??? Herregud da, jeg har sikkert fått i meg 7-900 calorier til middag. Ergo rundt tusen totalt, hvilket bør holde leeeenge. Fornøyde alle sammen? Jeg skal slutte å informere om mat tror jeg... Lite interressant for dere også... ##Det heter KALORIER FFS - enden ## hahahhaaaa Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 snubletråder som avfyrer amøber Snubletråder som avfyrer amøber. avfyrer amøber amøber AMØBER! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hun er 13.. Er nok ikke alkohol.. Går det ann å ruse seg på smertestillende? Nja, spørs hvor sterk medisin det er. 13 år, shit. Lys henne i trynet og se om pupillene skifter størrelse. jeg prøvde, men hun bare vred seg unna.. dessuten får jeg ikke gjort det nå heller.. bare "gjemmer" seg bak mora! hømm speed er en fine ting Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da er jeg hjemme fra bryllup, koselige greier. Litt vel mange noe eldre personer, men det får gå. Artig fordet, litt drikke hjelper på det meste. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Innlegg 2000 i OT-baren. er jo knapt mere en fredrik har i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg