Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snork.. Finner senga jeg! Skal tegne opp en softgun-bane vi skal "bygge"! :D Med gassminer.. Skyter opp et pulver som ligner på røyk! Også snubletråder som avfyrer amøber selvfølgelig.. *GliseOndskapsfullt* Blir überfett i skauen i høst.. Natta! :) Får kose meg me pizza, brus og en diger kembopris jeg.. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, kom på en litt morsom ting som tok sted på tirsdag. En venn av meg hadde litt for mye innabors. så midt på natten ville han ut på sjøen, han skulle til dama. Fordi jeg ikke var så sørpefull som han fant jeg ut at i fylla er 2 hoder definetivt bedre enn ett ute på sjøen. han skremte meg med og svinge så brått at båten nesten veltet. Så skrudde han av motoren litt midt ute på sjøen. SÅ ville ikke motoren starte igjenn, han gikk og la seg fremme i den lille "lugaren." Jeg fant ut at jeg måttte padle med en kanopaddle hjem igjenn. Det tok meg en hel time og padle den fuckings båten tilbake. Men morsom var det, på en skrudd og uforstålig måte.

På Torsdagen spydde fire stykk, han ene kastet alt på kjøkkenet ut vinduet og "vasket" gulvet med zalo, men han glemte og vaske.

Men morsomt var det. BTW: snus var ikke digg, prøvde det en gang på torsdagen, ble littegrann svimmel av det, men poppers gir 10 ganger bedre resultat.

Poppers FTW!

Lenke til kommentar
Boo-fucking-hoo, jeg må kanskje spise mat i dag.

Spiste et halv knekkebrød (uten smør) med ost på i dag tildlig. :blush: HVA skal jeg gjøre med det!? *Fortvilet*

kjøpe mere mat ??? :ermm:

Herregud da, jeg har sikkert fått i meg 7-900 calorier til middag. Ergo rundt tusen totalt, hvilket bør holde leeeenge.

Fornøyde alle sammen? Jeg skal slutte å informere om mat tror jeg... Lite interressant for dere også...

##Det heter KALORIER FFS - enden ;)##

hahahhaaaa :yes::D:tease:

Lenke til kommentar
hun er 13.. Er nok ikke alkohol.. Går det ann å ruse seg på smertestillende?

Nja, spørs hvor sterk medisin det er. 13 år, shit. Lys henne i trynet og se om pupillene skifter størrelse.

jeg prøvde, men hun bare vred seg unna.. dessuten får jeg ikke gjort det nå heller.. bare "gjemmer" seg bak mora!

hømm speed er en fine ting ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...