Skurupu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg sitter på jobben og ble nettopp oppringt av en kar som innrømte at han hadde stjelt en sjokolade. Greit, tenkte jeg først, han føler anger. Men så spør han om jeg gidder og betale sjokoladen, for han er nemlig i Trondheim for øyeblikket. Snakk om frekkhet! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Døgning er ikke bra.. Sitter her å skal velge softgun! Sliter litt når jeg skal velge, har så mange og billige alternativer! Noen med laserpunktsikte osv., noen med kuler og noen med ingenting.. Alle +/- 300kr! Skal også kjøpe litt klær så jeg kan knerte noe i skauen med gutta.. Skal også ha med en Taurus gass! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg sitter på jobben og ble nettopp oppringt av en kar som innrømte at han hadde stjelt en sjokolade. Greit, tenkte jeg først, han føler anger. Men så spør han om jeg gidder og betale sjokoladen, for han er nemlig i Trondheim for øyeblikket. Snakk om frekkhet! :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Til alle dere som trodde jeg var død ellens. "Aint I a big fucking suprise?" Kom hjem fra en 10 dagers lang tur på sørlandet med 6 venner. Traff på 5 bærumsjenter. Var morsomt, fulle som en shuttle på 1liter vin *knise*. Har hatt det virkligt kos nå i det siste etter at jeg tok fri fra jobb resten av fereien. Er faktisk så digg at jeg hører på hard teckno nå, og liker det Sett en film og diskutert litt med en venn i kveld. I morgen kommer jeg nok til og ha en litt kjedlig dag, men det kommer nok til og funke. Planen er og byte rom med broderen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Argh, drar til Bodø for å avtjene førstegangstjeneste klokka ni i morgen tidlig. det suger! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Rasterbate. Takk! Noen som vet hva jeg kan rasterbere? Har lyst til å teste det. Ikke bruke så mange ark da. Har bare sugen blekkprinter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Want soup? No soup for you! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *StikkeHodetNedISanda* Har forresten bestemt meg for denna: http://www.softair-shopping.de/p442.html Bare i svart versjon! Deilig, hva? 3,2kg, rødpunktsikte, 40 skuds magasin, uttrekkbar kolbe og har en utgangshastighet på rundt 70m/s! Føles som å være forelska.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En merkelig liten sak er at lilletåa på venstre fot blir rød etter at du har hatt sex. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Want soup? No soup for you! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En merkelig liten sak er at lilletåa på venstre fot blir rød etter at du har hatt sex. Jente da. Hva har Herr Brun gjort med deg? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 *StikkeHodetNedISanda*Har forresten bestemt meg for denna: http://www.softair-shopping.de/p442.html Bare i svart versjon! Deilig, hva? 3,2kg, rødpunktsikte, 40 skuds magasin, uttrekkbar kolbe og har en utgangshastighet på rundt 70m/s! Føles som å være forelska.. 70 ms? haha, patetisk. Og Xm8 er knusestygg. Neidu, Kjøp deg heller en Marui m4a1. mer for pengene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skal brukes enkelt i skogen da.. Skal bare kjøpe det for noe penger jeg sopa sammen her om da'n og den funker helt OK! Har skyti med den før og holder fin hastighet.. Er litt tungt, men alt er så lett tilgjengelig på det! Sikla på en slik Marui ja, men penger setter stopper.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skal brukes enkelt i skogen da.. Skal bare kjøpe det for noe penger jeg sopa sammen her om da'n og den funker helt OK! Har skyti med den før og holder fin hastighet.. Er litt tungt, men alt er så lett tilgjengelig på det! Sikla på en slik Marui ja, men penger setter stopper.. Brukes i skogen sier du.. Hvorfor velger du da gass når du bare skal pepre? AEG FTW! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Share the pain: Må si at avataren din er veldig oppmuntrende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Share the pain: Må si at avataren din er veldig oppmuntrende. Jeg lagde avatar som passet til ham. Du er litt glad i meg, STP? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Glemte å nevne at jeg skal ha el-versjonen.. Kan ikke tysk, men skal ihvertfall ha el-versjonen! Gass = alt for dyrt! Skal brukes som noe midlertidig før jeg får mer penger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg