Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh da var eg endelig kommet hjem fra helvetes turen med båten. Alt funket fint untatt det som er viktig og det er den forbanna dritt motoren. Må har dradd i snoren hvertfall 150ganger i løpet av dagen og det er uten å overdrive. Der vi la den ut er et stykke fra marinaen vi skulle ha den i og den sluknet konstant så en annen kompis dro hjem for å hente en jolle med 9.9 hesters for å taue oss inn men da funket dritten og vi kom oss avgårede. Var koselig borsett fra motor problemene. Ellers så fikk vi testet ut ekkoloddet og greier! :D

Nå skal kompisen kjøpe ny motor for den vi har er råtten og kan sikker ikke reddes.

*slappe av*

Har faen meg drittvondt i armen og høyre del av ryggen/skulderen. :hrm:

Lenke til kommentar

Dumt å pådra seg oppmerksomhet da når man ikke følger retningslinjene selv. Vil bare påpeke at jeg ikke hadde noe med det å gjøre.

Edit til svaret under; My ass! Håper du har noe å backe en sånn påstand opp med, for jeg liker dårlig å bli beskyldt for juks og fantestreker!

Endret av enden
Lenke til kommentar
All verden da. Fikk 10% for å raportere Enden. :huh:

Advarsel.

Denne advarselen er til for å la tomat-ulf huske at det er veldig lurt å lese første post før ein legger inn innlegg.

Det gjorde han nemeleg ikkje her: Link

:huh:

*trøste på*

Jeg fikk også 10% av en naughty moderator :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...