Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 DJ_Dark skrev: fredrikrb skrev: hihi, så nå at du hadde lyst på henne med sterkt lys. Hmm, om hun nekter å svare og slikt er det jo noe merkelig, da. dust! jeg prøvde da vi stengte henne inn på rommet.. altså tidligere, før jeg skrev den første... Nå oppfører hun seg helt normalt igjen Hvem er egentlig ruset her? Jeg skrev at jeg så nå at du allerede hadde prøvd å lyse på henne med et sterkt lys. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hahaha! jeg leser ofte FOR fort + at jeg er litt trøtt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Innlegg 2000 i OT-baren. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 fredrikrb skrev: Bare 2000? Venta på den Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Herregud! Hvorfor må syke, syke Ø.B. ringe meg?o.O Bare nå har han ringt meg tre ganger, den første gangen for å si hei, den andre for å finne ut at han ringte feil før han ga mobilen til en som hadde ropt "TOOONE! JEG EEELSKEEER DEG!", og tredje gangen for å ringe å si at han egentlig ikke skulle ringe i dag.. Og ikke nok med det, neeida, Queen rullet i bakgrunnen.. Kan ikke noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Fylla har skylda. Post nummeret hans så skal jeg hacke han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har bare 351 innlegg da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Tonio skrev: Herregud! Hvorfor må syke, syke Ø.B. ringe meg?o.O Bare nå har han ringt meg tre ganger, den første gangen for å si hei, den andre for å finne ut at han ringte feil før han ga mobilen til en som hadde ropt "TOOONE! JEG EEELSKEEER DEG!", og tredje gangen for å ringe å si at han egentlig ikke skulle ringe i dag.. Og ikke nok med det, neeida, Queen rullet i bakgrunnen.. Kan ikke noen hjelpe meg? Fyren har jo med massevis av drikke opp på en hytte på fjellet. Er det rart at han ringer masse? @enden: god idé å poste nr. @DJ_Dark, forslag til avatar i avatartråden nå Endret 6. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Yey :1337: Vis nu det er en smily da.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 enden skrev: Fylla har skylda. Post nummeret hans så skal jeg hacke han Jeg gir ikke nummeret til folk bort på nettet, selv om noen har gjort det med mitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 steike ta!! Nå regner det bra mye her! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skrev: enden skrev: Fylla har skylda. Post nummeret hans så skal jeg hacke han Jeg gir ikke nummeret til folk bort på nettet, selv om noen har gjort det med mitt. Du kan jo spørre han om det er greit neste gang han ringer? Si at SO4 vil ha nr. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skrev: enden skrev: Fylla har skylda. Post nummeret hans så skal jeg hacke han Jeg gir ikke nummeret til folk bort på nettet, selv om noen har gjort det med mitt. Det var ment som en spøk da Teit å oute noen på nett. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 DJ_Dark skrev: steike ta!! Nå regner det bra mye her! Det gjorde det her da jeg gikk hjem fra togstasjonen. ZLatzman: Eller dere kan søke opp nummeret hans, tror han tom. har lagt det ut selv, her i so4 eller so3. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Selvom det hadde vært litt gly hvis vi fikk nummeret, og så kunne alle sammen bombe han med meldinger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Som om nok folk gidder å bruke penger på han til at det går. Endret 6. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skrev: Som om nok folk gidder å bruke penger på han til at det går. Koster 50 øre for en melding, så blir jo ikke blakk av å sende noen få. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skrev: Som om nok folk gidder å bruke penger på han til at det går. Det er mange gratistjenester på nett. Vel ikke så mange lenger, men nok Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har gratismld igjen på mobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg