Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Joachim. Når du leser navnet Kevin så gråter du?Chevin... Eller Cevin? Hmm, Chevin minner meg om sjokolade.. Edit: La til quote. Endret 6. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så Dodgeball i gymtimen vi. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så Dodgeball i gymtimen vi. Vi og rett før vi sluttet. Har den foresten på DVD. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. *gråte av latter* Uff... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Faen! Dette er snålt.. Lillesøstra til dama mi oppfører seg som om hun har tatt et eller annet.. Hun snakker bare tull, skjønner ikke hva hun sier og når hun ser rett på en driiitlyst lys er pupillene hennes fortsatt gigantiske, når de skal være små.. Og når vi spør om hun har tatt no klikker hun, i stedenfor å bare si nei.. Moren forsvarer jo seff henne Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. I motsening til Ali? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Faen! Dette er snålt.. Lillesøstra til dama mi oppfører seg som om hun har tatt et eller annet.. Hun snakker bare tull, skjønner ikke hva hun sier og når hun ser rett på en driiitlyst lys er pupillene hennes fortsatt gigantiske, når de skal være små.. Og når vi spør om hun har tatt no klikker hun, i stedenfor å bare si nei.. Moren forsvarer jo seff henne Kan virke som om hun er på noe. Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. I motsening til Ali? Sammen med ham, men bare jeg nevner det navnet du sa, får jeg advarsel for rasisme. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. *Kose på deg også* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. *Kose på deg også* jeg visste du kom til å se det... Jaja, jeg beklager Kenneth, men måtte nesten være ærlig... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. *Kose på deg også* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Faen! Dette er snålt.. Lillesøstra til dama mi oppfører seg som om hun har tatt et eller annet.. Hun snakker bare tull, skjønner ikke hva hun sier og når hun ser rett på en driiitlyst lys er pupillene hennes fortsatt gigantiske, når de skal være små.. Og når vi spør om hun har tatt no klikker hun, i stedenfor å bare si nei.. Moren forsvarer jo seff henne Kan virke som om hun er på noe. Hvor gammel er hun? hun er 13.. Er nok ikke alkohol.. Går det ann å ruse seg på smertestillende? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hmm, kjenner faktisk en som heter Joachim som sitter inne. Og en annen som er råner. Ikke lysende statistikk det heller Får jeg lov å kalle deg jokke fra nå av? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hun er 13.. Er nok ikke alkohol.. Går det ann å ruse seg på smertestillende? Nja, spørs hvor sterk medisin det er. 13 år, shit. Lys henne i trynet og se om pupillene skifter størrelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hun er 13.. Er nok ikke alkohol.. Går det ann å ruse seg på smertestillende? Nja, spørs hvor sterk medisin det er. 13 år, shit. Lys henne i trynet og se om pupillene skifter størrelse. jeg prøvde, men hun bare vred seg unna.. dessuten får jeg ikke gjort det nå heller.. bare "gjemmer" seg bak mora! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hihi, så nå at du hadde lyst på henne med sterkt lys. Hmm, om hun nekter å svare og slikt er det jo noe merkelig, da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hmm, kjenner faktisk en som heter Joachim som sitter inne. Og en annen som er råner. Ikke lysende statistikk det heller Får jeg lov å kalle deg jokke fra nå av? Jocke da, til nød. For å si det sånn, jeg har tatt ganske mange smertestillende... Du skal ha ganske mange, selv Pinex Fort-er før du merker noen veldig dopet følelse. Stort sett medfører et stort inntak av smertestillende til at du sovner, ganske enkelt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Beste hadde vært om du fikk tatt en test av henne vel. Bedre at det blir oppdaget nå enn at hun skeier helt ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Sært av mora å beskytte henne da :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hihi, så nå at du hadde lyst på henne med sterkt lys. Hmm, om hun nekter å svare og slikt er det jo noe merkelig, da. dust! jeg prøvde da vi stengte henne inn på rommet.. altså tidligere, før jeg skrev den første... Nå oppfører hun seg helt normalt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg