DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hmmm... gi meg et bilde jeg kan ha da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvorfor ringer Ø.B. til meg når han ikke er Ø.B.? Noen som kan daske han for meg?@__@ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Joachim, håper du ikke spiser sjokolade med 5k kalorier elns Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hmmm... gi meg et bilde jeg kan ha da Kan bruke det du har, bare resize det. Har ikke tid, få noen til å gjøre det for deg her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...140&st=2000&hl= Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Joachim, håper du ikke spiser sjokolade med 5k kalorier elns Sjokolade er en kalori-bombe, men 5000 skal det litt til at det er (per hundregram). EDIT så den K-kåte moderatoren blir fornøyd. Endret 6. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Sjokolade er en calorie-bombe, men 5000 skal det litt til at det er (per hundregram) Gidder du ta en titt på det forige innlegget ditt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg liker ikke K, OK? Derfor den flotte C-en. En venn av meg lagde en god regel; "CH er en vestkant-K" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Spiller ingen rolle. Det er feil (som sagt på MSN ørti ganger). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg liker ikke K, OK? Derfor den flotte C-en. En venn av meg lagde en god regel; "CH er en vestkant-K" Det er da icce mulig? Så teit licsom Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Joda, jeg og Fredrik har diskutert det noen ganger... Men jeg liker rett og slett ikke K. Det er liksom en så lav-pannet bokstav. Men samme det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg liker ikke K, OK? Derfor den flotte C-en. En venn av meg lagde en god regel; "CH er en vestkant-K" Så derfor maltrakterer du det flott språket vårt? Kan du ikke like greit skrive rent engelsk da... Vennen din er idiot Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg licher ikke ch, OCH? Derfor den flotte C-en. En venn av meg lagde en god regel; "CH er en vestkant-K" Fixed. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 God natt. Drøm søtt. Ikke spam for mye i natt. Så jeg slipper og lese 50 sider Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 God natt. Drøm søtt. Ikke spam for mye i natt. Så jeg slipper og lese 50 sider Legger du deg nå!?!? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Chanskje det er ålreit. Eller chanskje ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tror vi gir oss der jeg. Synes bare "kalorier" ser så simpelt ut. Særlig det, er noen andre ord også. (Kan jo f.eks ikke se "JoaKim" uten å få vondt.. ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) God natt. Drøm søtt. Ikke spam for mye i natt. Så jeg slipper og lese 50 sider Legger du deg nå!?!? Nei, men forlater pcen Modem og avgifter.. EDIT: Joachim. Når du leser navnet Kevin så gråter du? Endret 6. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Chanschje det er ålreit. Eller chanschje ikke. fixed... Nei, på tide å stoppe nå dere? Jeg har i sett Dodgeball med en kamerat i dag, helt ok film. edit: @enden: er det tillatt å skrive på engelsk her inne da? Endret 6. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 God natt. Drøm søtt. Ikke spam for mye i natt. Så jeg slipper og lese 50 sider Legger du deg nå!?!? Nei, men forlater pcen Modem og avgifter.. EDIT: Joachim. Når du leser navnet Kevin så gråter du? Altså... Navnet Kevin gråter jeg over av en annen grunn... Det er kanskje det simpleste navnet, det og Kenneth og noen til. Innbiller meg at de navnene er overrepresentert i norske fengsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg