enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Man må også huske satan tar deg hvis han ser at du har vært inne på slemme sider! Da kan dere jo se på meg som frelseren Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Men jeg er hedning, så jeg kan surfe skadefritt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 shait!! farlig avhengig av en sang her nå!! sikkert 20. gangen jeg hører på den nå! Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 shait!! farlig avhengig av en sang her nå!! sikkert 20. gangen jeg hører på den nå! Never Win? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 shait!! farlig avhengig av en sang her nå!! sikkert 20. gangen jeg hører på den nå! Never Win? hva er det du snakker om?? Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 BTW, Dark, dama di kalte meg en fyllik. Kan du gi henne en verbal omgang? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 BTW, Dark, dama di kalte meg en fyllik. Kan du gi henne en verbal omgang? hahaha!! Leste det! Hvis jeg gir henne en verbal omgang blir det kanskje ikke noe på meg i kveld.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis jeg gir henne en verbal omgang blir det kanskje ikke noe på meg i kveld.... Drit i den verbale da. Bare si at hun ikke skal kalle meg fyllik igjen... jeg ble dypt såret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis jeg gir henne en verbal omgang blir det kanskje ikke noe på meg i kveld.... Drit i den verbale da. Bare si at hun ikke skal kalle meg fyllik igjen... jeg ble dypt såret. Asså... Hun mente jeg ikke skulle snakke med deg så hun skrev det og blokka det.. Får egentlig ikke lov å snakke med deg (som om jeg bryr meg), men hun veit ikke at jeg snakker her med deg.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Asså... Hun mente jeg ikke skulle snakke med deg så hun skrev det og blokka det.. Får egentlig ikke lov å snakke med deg (som om jeg bryr meg), men hun veit ikke at jeg snakker her med deg.. Haha! Sjalu, eller? Hun kan trøste seg med at jeg ikke er homo, da. :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 dj dark: skummel dame du hadde da.. lar ikke deg prate med folk + du hadde egentlig ikke faatt lov til aa dra paa sommerparaden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Alt ordner seg da... Det er mest for spøk da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 bra du har faatt henne til aa like trance ihvertfall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Alt ordner seg da... Det er mest for spøk da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 bra du har faatt henne til aa like trance ihvertfall fredrikrb: det var godt for...? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ÅÅåå hvor jeg savner denne "suringen" her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 bra du har faatt henne til aa like trance ihvertfall fredrikrb: det var godt for...? Må det alltid være godt for noe da? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ÅÅåå hvor jeg savner denne "suringen" her jeeez, jeg greide ikke se hva det var først. trodde det var ei bikkje som lå sammenkrøllet på gulvet... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Må det alltid være godt for noe da? Egentlig ikke Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 3 flasker med sprit og en tyrkerflaske+ 1 medalje i gull, drinking champion Enjoy Thanks. Hyttetur. Satser på at jeg er tilbake på søndag tvilsomt at du er tilbake i det hele og det store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg