Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det

Det er en hel del som er bedre en det .

Blant annet en nyformatert PC med alle nødvendige program installert.

Har ikke formatert PCen på over ett år og gruer som en hund til den dagen jeg skal gjøre det.

Forferdelig drittjobb å installere alle de små programmene man ikke ante at man hadde engang før de mangler.

Lenke til kommentar
Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det

Det er en hel del som er bedre en det .

Blant annet en nyformatert PC med alle nødvendige program installert.

Har ikke formatert PCen på over ett år og gruer som en hund til den dagen jeg skal gjøre det.

Forferdelig drittjobb å installere alle de små programmene man ikke ante at man hadde engang før de mangler.

stemmer det , refomat er nå pes

jeg har funnet ut at det er lettest og lage en liste over alle programmene man bruker så man vet hva man skal instalere

Lenke til kommentar

Kom meg gjennom middagen, spiste relativt mye, men får vel gå. Jeg er ikke bulemiker heller. Verste var mamas og pappas fantastiske historier om de fantastisk gjerrige, rike medstudentene deres på jusstudiet i Oslo... De holdt på førti minutter etter desserten, før de var ferdig... Jaja... Man må jo delta mer når man for øyeblikket er enebarn. :love:

Lenke til kommentar
Kom meg gjennom middagen, spiste relativt mye, men får vel gå. Jeg er ikke bulemiker heller. Verste var mamas og pappas fantastiske historier om de fantastisk gjerrige, rike medstudentene deres på jusstudiet i Oslo... De holdt på førti minutter etter desserten, før de var ferdig... Jaja... Man må jo delta mer når man for øyeblikket er enebarn. :love:

Ahh, har vært enebarn i mange år jeg nå. Me like!!

var så rolig her nå, alle andre er vel ute og har det skøy :hrm:

Lenke til kommentar
omg, brorsan hoppa inn og knipsa bilde av meg. jeg ser fortsatt blåe flekker foran meg. blir det sjokk-bildet sikkert :nei:

Har han et kallenavn på deg? I så fall bør du søke etter det på www.teletubbies.com

Du vet jo aldri? ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...