danielsn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skift avatar! NE er dumme! Horde 4 teh win! skal prøve å fikse det til uka jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 da var eg hjemme fra kongeparken !! og jeg er så sliten at jeg vurderer og legge meg NÅ , småbarn har for mye energi , noen tips til hvordan jeg kan slite henne ut , uten og slite meg ut !! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det. Tar like så godt å rydder litt jeg (på dataen). Grattis meg nyformatert disk Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det Det er en hel del som er bedre en det . Blant annet en nyformatert PC med alle nødvendige program installert. Har ikke formatert PCen på over ett år og gruer som en hund til den dagen jeg skal gjøre det. Forferdelig drittjobb å installere alle de små programmene man ikke ante at man hadde engang før de mangler. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ah, nyformartert PC. Nesten ingenting som er bedre enn det Det er en hel del som er bedre en det . Blant annet en nyformatert PC med alle nødvendige program installert. Har ikke formatert PCen på over ett år og gruer som en hund til den dagen jeg skal gjøre det. Forferdelig drittjobb å installere alle de små programmene man ikke ante at man hadde engang før de mangler. stemmer det , refomat er nå pes jeg har funnet ut at det er lettest og lage en liste over alle programmene man bruker så man vet hva man skal instalere Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kom meg gjennom middagen, spiste relativt mye, men får vel gå. Jeg er ikke bulemiker heller. Verste var mamas og pappas fantastiske historier om de fantastisk gjerrige, rike medstudentene deres på jusstudiet i Oslo... De holdt på førti minutter etter desserten, før de var ferdig... Jaja... Man må jo delta mer når man for øyeblikket er enebarn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kom meg gjennom middagen, spiste relativt mye, men får vel gå. Jeg er ikke bulemiker heller. Verste var mamas og pappas fantastiske historier om de fantastisk gjerrige, rike medstudentene deres på jusstudiet i Oslo... De holdt på førti minutter etter desserten, før de var ferdig... Jaja... Man må jo delta mer når man for øyeblikket er enebarn. Ahh, har vært enebarn i mange år jeg nå. Me like!! var så rolig her nå, alle andre er vel ute og har det skøy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Søster er bare på sørlandet da... Men lillebror har blitt sendt på kostskole i US. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ahh, har vært enebarn i mange år jeg nå. Me like!!var så rolig her nå, alle andre er vel ute og har det skøy Hey! Jeg er da her! Jeg har 3 brødre og 1 søster btw. Livlig det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Søster er bare på sørlandet da... Men lillebror har blitt sendt på kostskole i US. Yes, I know! Brødrene mine har flyttet de, vært mye hjemme i sommer, da! Bestandig koslig å ha de hjemme. Noen å mobbe Endret 6. august 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg er eldst da, så litt vansklig å få til det for meg... Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg er ikke ute og har det skøy... Jeg er her og kjeder livet av meg... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 omg, brorsan hoppa inn og knipsa bilde av meg. jeg ser fortsatt blåe flekker foran meg. blir det sjokk-bildet sikkert Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har vært dritt vær nesten i hele dag, fikk tatt en tur til byen, mens det var sol. Men nå har det regna og vært drittvær lenge. Første innlegg i SO4, Me FTW Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Første innlegg i SO4, Me FTW grattis! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) omg, brorsan hoppa inn og knipsa bilde av meg. jeg ser fortsatt blåe flekker foran meg. blir det sjokk-bildet sikkert Har han et kallenavn på deg? I så fall bør du søke etter det på www.teletubbies.com Du vet jo aldri? Endret 6. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg er paa skolen og jobber, dere har ikke saa meget aa klage over Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg er paa skolen og jobber, dere har ikke saa meget aa klage over Sommerskole? WÆÆÆÆ!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg