Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. :(

Lenke til kommentar
Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. :(

Få han til å si at han dumpet henne fordi hun var for tynn :thumbup:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men. Det virker som at denne venninnen din tar det ekstremt tungt (og ettersom jeg ikke vet mer, slenger jeg på en uviten kommentar; eller åndsvak.)

Lenke til kommentar
Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise.  :(

I dag?

Dag er det værre. Da ha man hele dagen på og vite at man kanskje ikke får holde rundt henne og vite at hun er min..

Jaja, jeg skal i allefall ikke stenge henne ute av livet mitt, hun betyr for mye for meg til det.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...