Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gjett hvem mamma har satt til å steke indrefilett... Jo... Meg... Men har nesten ikke spist i dag, så kan vel unne meg en liten porsjon. Ha en fortsatt fin dag! Du. Nå spiser du mer enn en liten porsjon. Jo takk, ha en fin dag du også! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kjøpt Pokémon-kort! Jeg fikk glinse-Cubone! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. Få han til å si at han dumpet henne fordi hun var for tynn Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kjøpt Pokémon-kort! Jeg fikk glinse-Cubone! Cubone er ikke så kul da ... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kjøpt Pokémon-kort! Jeg fikk glinse-Cubone! Cubone er ikke så kul da ... Raichu FTW! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kjetil slo meg fordi jeg bet han! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio, kjeven må ikke bli låst i en oral seksjon.. Det vet du lille venn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. Unnskyld meg, men. Det virker som at denne venninnen din tar det ekstremt tungt (og ettersom jeg ikke vet mer, slenger jeg på en uviten kommentar; eller åndsvak.) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Unnskyld meg, men. Det virker som at denne venninnen din tar det ekstremt tungt (og ettersom jeg ikke vet mer, slenger jeg på en uviten kommentar; eller åndsvak.) Hun tar det ekstremt tungt, ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kjetil slo meg fordi jeg bet han! Pul og bli ferdig med det. Han har forandret signaturen din, btw. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Han er en utspekulert homo sier nå jeg. Jeg ville ikke brukt min dyrebare tid på han! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Verdens søteste jente blokkerte meg nettopp på MSN. Hva skal jeg gjøre.? Blokkerte hanne deg? *trøste LarsP* Endret 6. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kjøpt Pokémon-kort! Jeg fikk glinse-Cubone! Cubone er ikke så kul da ... Raichu FTW! Scyther... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kos dere videre med SO Orgien deres.. Hold håpet oppe b-real:) En gang når man bunnen og da MÅ det bare gå oppover Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Håper alt er litt bedre i dag, B|Real. Det samme skjedde venninnen min i går, så jeg skal sove hos henne i dag for å trøste og være der for henne. Tror kanskje vi drar på en nattkino; byen er for utrygg, da kan vi møte på han, noe som vil knuse henne mer. Jeg er så redd for henne, hun har allerede blitt så tynn, og nå som han dumpet henne klarer hun ikke spise. I dag? Dag er det værre. Da ha man hele dagen på og vite at man kanskje ikke får holde rundt henne og vite at hun er min.. Jaja, jeg skal i allefall ikke stenge henne ute av livet mitt, hun betyr for mye for meg til det. Endret 6. august 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Boo-fucking-hoo, jeg må kanskje spise mat i dag. Spiste et halv knekkebrød (uten smør) med ost på i dag tildlig. HVA skal jeg gjøre med det!? *Fortvilet* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kjetil slo meg fordi jeg bet han! Pul og bli ferdig med det. Han har forandret signaturen din, btw. Kjetil er ikke Herr Brun, men en slem guttunge på sytten. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) plage deg er min jobb EDIT: er ikke noen i stavern/larvik området som blir med på å finne på noe i morgen? Det er litt kjedelig i campingvogna når det regner/(egentlig alltid). Endret 6. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio skift avatar! NE er dumme! Horde 4 teh win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg