Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tonio sier at hun ikke blokkerte dere men logget seg av MSN. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jada, SÆÆÆÆRLIG! Hun blokket i hvert fall Lars! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Om dette er objektive sannheter. Da skal jeg se lyst på de tidene jeg møter fremover i hverdagen. Jeg skal legge om kostholdet. Være generøs. Løfte mitt hode. Leve livets dans til det maksimale. Kjenne vinden blåse i nakken. Kaste meg rundt hendene til pappa, si at jeg liker han. Ta vare på kjærligheten som er der. Jeg skal plante en rose for deg Tonio. Den skal spire, den skal blomstre. Den skal illustrere kjærligheten min til deg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) *felle en tåre* Hang in there, bud. Endret 6. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kanskje hun ikke liker at folk som ønsker å adde LarsP adder henne? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Genial signatur fredrik. Hatt den lenge? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kanskje hun ikke liker at folk som ønsker å adde LarsP adder henne? Hæ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kanskje hun ikke liker at folk som ønsker å adde LarsP adder henne? Hæ? Hun er ikke pålogga her heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kanskje hun ikke liker at folk som ønsker å adde LarsP adder henne? Hæ? Hun er ikke pålogga her heller. Hun logget seg av ffs! Vi er egentlig ikke forran dataen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Thanks. Hyttetur. Satser på at jeg er tilbake på søndag Ikke drikk deg i stykker da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kanskje hun ikke liker at folk som ønsker å adde LarsP adder henne? Hæ? Hun er ikke pålogga her heller. Hun logget seg av ffs! Vi er egentlig ikke forran dataen. *grine* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hun logget seg av ffs! Vi er egentlig ikke forran dataen. Go you! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Nå er hun nede en tur... Kjedelig her da. Gruer meg til å dra hjem jeg. Btw. sutt å whine om at hun blokker dere. Hun logget av (dvs. jeg logget henne av ) for å få være i fred... Endret 6. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er du underlivet hun utnytter Herr Brun? Deilig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nå er hun nede en tur... Kjedelig her da. Gruer meg til å dra hjem jeg. Btw. sutt å whine om at hun blokker dere. Hun logget av (dvs. jeg logget henne av:wee:) for å få være i fred... Hva er det dere driver med, da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Akkurat nå har vi søsteren og en kompis av søsteren hennes her... De er sære! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg kan aldri tenke meg at de er særere enn dere to. For å være 100% ærlig med mine åpne øyer. Takk Herr Brun. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Det kan jeg personlig garantere deg at de er! Endret 6. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gjett hvem mamma har satt til å steke indrefilett... Jo... Meg... Men har nesten ikke spist i dag, så kan vel unne meg en liten porsjon. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Boo-fucking-hoo, jeg må kanskje spise mat i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg