Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Nei, jeg hopper ikke i senga hennes. Jeg synes egentlig ikke jeg er så slem jeg :dontgetit:

Eneste er at hun ikke får skrive på min msn og min forumkonto. Dvs. forumkontoen går greit så lenge hun ikke skriver drit jeg ikke vil at hun skal skrive.

Ueland er forsåvidt borte igjen *puste lettet ut*

Herr Brun

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

Benytt deres egene kontoer og les retningslinjene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe gullkorn fra steina på MSN :p

Jeg gav ham OP på #hw.bf2

Stein Åge --Din Annonse her? Spør meg for pris-- sier:

Hvorfor satte du sånn rart ansikt på meg i irc?

+O

sånn dødt ansikt?

RIP Steina liksom?

Lenke til kommentar

b-real: Utrolig kjipt å høre at det gikk dritt :( Føler med deg!!!

Er hjemme igjen fra jobb nå, er så utrolig vilt sliiiiiiten! Også er det byen/fylla i kveld igjen, ble bedt på vors som starter om halvannen time. Men jeg burde prøve å få meg litt søvn før jeg drar videre igjen nå.

Ha en fortsatt fin helg allle sammen =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...