b-real Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Nei, jeg hopper ikke i senga hennes. Jeg synes egentlig ikke jeg er så slem jeg Eneste er at hun ikke får skrive på min msn og min forumkonto. Dvs. forumkontoen går greit så lenge hun ikke skriver drit jeg ikke vil at hun skal skrive. Ueland er forsåvidt borte igjen *puste lettet ut* Herr Brun #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Benytt deres egene kontoer og les retningslinjene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 @goophy: forklar. Kusina mi som giftet seg nettopp. Kommer rett fra kirken og skal snart spise og sånt. Måtte bare frese en tur hjemom. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Bryllup er altid koselig og bruker å bli morsomt utover natta Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 3 flasker med sprit og en tyrkerflaske + 1 medalje i gull, drinking champion Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 b-real, hva står det for? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Møkkavær. Vurderte å løpe ned på en sportsbutikk og handle inn noen manualer for å komme meg i form, men ikke i dette været BARSK! Tok bilen og endte opp med noe man kan løfte på Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) 3 flasker med sprit og en tyrkerflaske+ 1 medalje i gull, drinking champion Enjoy Endret 6. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 3 flasker med sprit og en tyrkerflaske+ 1 medalje i gull, drinking champion Enjoy Thanks. Hyttetur. Satser på at jeg er tilbake på søndag Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ha en god tur da What he said. [pappamodus] Pass på så du ikke har restpromille når du skal kjøre hjem i morgen da[/pappamodus] Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 [pappamodus] Pass på så du har restpromille når du skal kjøre hjem i morgen da[/pappamodus] Fixed. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hehe gullkorn fra steina på MSN Jeg gav ham OP på #hw.bf2 Stein Åge --Din Annonse her? Spør meg for pris-- sier: Hvorfor satte du sånn rart ansikt på meg i irc? Stein Åge --Din Annonse her? Spør meg for pris-- sier: +O Stein Åge --Din Annonse her? Spør meg for pris-- sier: sånn dødt ansikt? Stein Åge --Din Annonse her? Spør meg for pris-- sier: RIP Steina liksom? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ha en god tur da What he said. [pappamodus] Pass på så du ikke har restpromille når du skal kjøre hjem i morgen da[/pappamodus] Vi har da med sjåfør Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Familien til Tone er helt gal! Sitat søsteren hennes: Frrrs (Freselyd). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 b-real: Utrolig kjipt å høre at det gikk dritt Føler med deg!!! Er hjemme igjen fra jobb nå, er så utrolig vilt sliiiiiiten! Også er det byen/fylla i kveld igjen, ble bedt på vors som starter om halvannen time. Men jeg burde prøve å få meg litt søvn før jeg drar videre igjen nå. Ha en fortsatt fin helg allle sammen =) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Verdens søteste jente blokkerte meg nettopp på MSN. Hva skal jeg gjøre.? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Tonio, unblock bos5e und me @ msn plz. Kthx. Lars, join us in death. *bli helt emo* Endret 6. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 *Sette på den tristeste scenen i grave of the fireflies..* "Time engraves our faces with all the tears we have not shed." Tonio, kan du fjerne blokkeringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg