Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kenneth@ Kenneth' account: Hvorfor bruker du en annens konto? :dontgetit:

Vet ikke om du fikk det med deg Zlatzman: Jeg tror min også er amerikansk... Hvordan finner jeg det ut?

fordi jeg hadde ikke lyst å herpe auto-login til V. Du vet, når du går inn på forum, så er du allerede innlogget osv. Jeg tenkte, om jeg logger meg inn nå, så kanskje han må logge seg inn igjen og drive å fikse på autologin ting.

Lenke til kommentar
JoachimR: Hun har en familie (spesielt søsteren) som er veldig opptatt av glass. Alle har sine egne glass, og folk blir sinte hvis du bruker deres glass. 

Tonio sier: Sinte var en sterk underdrivelse.

Herr Brun

Nice familie :love:

Tar noen glasset mitt, da blir det dommedag her, så har vel litt av de samme genene i meg :D

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Vet ikke om du fikk det med deg Zlatzman: Jeg tror min også er amerikansk... Hvordan finner jeg det ut?

Redigerte det inn over, men here it comes again: Hvilke farger er det på knappene på håndkontrollen? Europeisk har rød, gul, grønn og blå. Amerikansk har blå og grå.

Hullet du putter spillet ned i er vel buet på europeisk, og helt firkanta på amerikansk.

@MrLeftfield, jeg tror han må trykke inn passordet sitt på nytt når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
doh jeg hadde på alarm kl 10 og så våkna jeg ikke før for en halvtime sia wtf.

kanskje for jeg ikke la meg før kl 8 imorrest.

Jeg la meg vel halv tre tror jeg, og jeg våknet ikke av alarm klokken 10 jeg heller. Ble vekket av pappa 12:30, hvis ikke hadde jeg sikkert sovet noe lenger.

@goophy: forklar.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Hvor mange er sinnsykt da?

Vi har: 24 rødvingslgass type fine

12 rødvinsglass billige

24 hvitvinsglass fine

12 hvitvinsglass billige

24 champagneglass

24 øl-glass

12 drammeglass med stett

uendlige drammeglass fra alle Braathens SAFE's jomfruturer

24 hetvinsglass

24 seltersglass

24 farrisglass

12 martiniglass

I tillegg har vi diverse kjøkkenglass, 24 sånne høye og masse andre.

(Hadde listen fra da jeg måtte vaske alle glassene for å få ut eventuelt støv av dem...)

Lenke til kommentar
Jah, da vet jeg hvordan resten av året mitt kommer til å se ut..kommer til å sitte her,grotta og på jobb og ikke gjøre en drit som vanlig. Pc'en kommer til å ta tilbake og jeg kommer til å bli sittende med den..

Tror det er enkelte her inne som har godt av å høre litt Monty Python.

edit: Hvilke farger er det på knappene på håndkontrollen? Europeisk har rød, gul, grønn og blå. Amerikansk har blå og grå.

Monty Python lyser opp dagen... *synge med*

Der nok min europeisk ja. Alle tegn tyder vel på det.

EDIT: Når jeg tenker meg om er vel det beste tegnet å se hva slags standard det har. Min har PAL standard, mens i USA bruker de NTSC ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...