Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møkkavær. Vurderte å løpe ned på en sportsbutikk og handle inn noen manualer for å komme meg i form, men ikke i dette været :p

"Jeg drøyer den til i morgen" :p

Imorgen er det stengt :D Innen mandagen har jeg sikkert mistet motivasjonen også ;) Sjekket priser på nett istad og det var dyrt nok i alle fall for et enkelt 20-kilos sett...

Lenke til kommentar
Solen titter fram her også. Kanskje Lost Weekend er heldig med været i kveld.

Lost Weekend?

Søren eller, nå ringte farsfamilien på vestkanten og ville at jeg skulle komme. Er så jævla kjedelig der og jeg som hadde det så fint her :(

Skjønner ikke at de vil ha meg der en gang. Jeg ser bare på TV uansett. Umerkbar statue.

Lenke til kommentar
Solen titter fram her også. Kanskje Lost Weekend er heldig med været i kveld.

Lost Weekend?

Søren eller, nå ringte farsfamilien på vestkanten og ville at jeg skulle komme. Er så jævla kjedelig der og jeg som hadde det så fint her :(

Skjønner ikke at de vil ha meg der en gang. Jeg ser bare på TV uansett. Umerkbar statue.

Bestemor ringte meg for ikke så alt for lenge siden, og spurte om ikke jeg ville komme en tur (heldigvis passet det ikke da). I likhet med deg sitter jeg, og prøver å få inn noen kanaler.

Hvis de vil at vi skal komme synes jeg at de iallefall burde komme med et fristende tilbud! :p

Lenke til kommentar

Bestemor ringte meg for ikke så alt for lenge siden, og spurte om ikke jeg ville komme en tur (heldigvis passet det ikke da). I likhet med deg sitter jeg, og prøver å få inn noen kanaler.

Hvis de vil at vi skal komme synes jeg at de iallefall burde komme med et fristende tilbud! :p

Nå sitter ikke jeg å prøver å få inn kanaler. Er kabeltv i Oslo...

Men selvom de både har bredbånd og kabel, så blir det ikke det samme. Dessuten føler jeg sånn press til å gjøre ting der. Så den vanlige avslappa stilen med tv-spill og PC etc. Det går ikke.

Apropo TV-spill. Noen som har sett supernintendo-spilla mine?

Lenke til kommentar
Apropo TV-spill. Noen som har sett supernintendo-spilla mine?

Har ikke det dessverre. Har du sett strømkabelen til min supernintendo? :p

Nei, men til min. Har du spill så kan vi slå oss sammen.

Jeg som hadde sett fram til å spille Super Mario i regnværet :cry:

Selvsagt har jeg spill, men bare amerikanske spill. Amerikansk konsoll også.

Har noe som kan brukes til strømkabel også, bare litt usikker på om nintendoen har så godt av det. (Den gir 9V, SNESen skal ha 10V)

Lenke til kommentar
Selvsagt har jeg spill, men bare amerikanske spill. Amerikansk konsoll også.

Har noe som kan brukes til strømkabel også, bare litt usikker på om nintendoen har så godt av det. (Den gir 9V, SNESen skal ha 10V)

Jeg tror faktisk at jeg har amerikansk konsoll også. Fikk den av fattern når han hadde vært i USA. Noen måte å finne det ut på?

Lenke til kommentar
Jah, da vet jeg hvordan resten av året mitt kommer til å se ut..kommer til å sitte her,grotta og på jobb og ikke gjøre en drit som vanlig. Pc'en kommer til å ta tilbake og jeg kommer til å bli sittende med den..

Tror det er enkelte her inne som har godt av å høre litt Monty Python.

edit: Hvilke farger er det på knappene på håndkontrollen? Europeisk har rød, gul, grønn og blå. Amerikansk har blå og grå.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...