Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

god morgen , da klarte endlig søsteren min og dra meg opp av seng , ser ut som det blir fin vær i dag , så da er det kongeparken på agendaen , jeg kommer til og være ødelagte etter denne helgen

ikke får jeg lest alle sidene jeg mangler :( men men dere skriver jo bare piss uansett :p

nå må jeg stikkke og spise

btw joakimR Spis mann , du veier ALT FOR lite , jeg er 175 og veier 60kg , og jeg synes jeg er alt for tynn , driver og prøver og legge på meg ;) det burde du og :)

Lenke til kommentar
Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven.

Hoho, fant noen beskrivende ord: Stankelbein, stakan, ranglebein, planke, bønnestengel, kleshenger'n osv. (ikke vondt ment selvf.)

Begynner dere å dra det opp igjen?

Jeg er ikke radmager. Kanskje tallene sier det, men det stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har en fin liten bilring rundt maven, og den vil vi ikke ha der.

btw joakimR Spis mann , du veier ALT FOR lite , jeg er 175 og veier 60kg , og jeg synes jeg er alt for tynn , driver og prøver og legge på meg  det burde du og 

Selvom noe passer deg, passer det ikke nødvendigvis meg. :)
Lenke til kommentar
Jeg er ikke radmager. Kanskje tallene sier det, men det stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har en fin liten bilring rundt maven, og den vil vi ikke ha der.

Det kalles valpefett din suppegjøk. Det forvinner når du blir tørr bak øra.

Jeezez - nok snakk om slanking av småbarn her nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...