embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Goooooooooooooooooooood Mooooooooorning Vietnaaaaaaaaaaaam! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Goooooooooooooooooooood Mooooooooorning Vietnaaaaaaaaaaaam! Det hadde jeg også tenkt til å skrive Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kake etterpå Det var faktisk det min søster prøvde å friste meg med. :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 god morgen , da klarte endlig søsteren min og dra meg opp av seng , ser ut som det blir fin vær i dag , så da er det kongeparken på agendaen , jeg kommer til og være ødelagte etter denne helgen ikke får jeg lest alle sidene jeg mangler men men dere skriver jo bare piss uansett nå må jeg stikkke og spise btw joakimR Spis mann , du veier ALT FOR lite , jeg er 175 og veier 60kg , og jeg synes jeg er alt for tynn , driver og prøver og legge på meg det burde du og Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Kake er en god nok grunn til å gå, sier nå jeg. Uansett, så bør du gjøre det for broren/søsteren din sin skyld. Endret 6. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Sitte på LAN, å det er er som sover her på min høyre side... Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven. Hoho, fant noen beskrivende ord: Stankelbein, stakan, ranglebein, planke, bønnestengel, kleshenger'n osv. (ikke vondt ment selvf.) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven. Hoho, fant noen beskrivende ord: Stankelbein, stakan, ranglebein, planke, bønnestengel, kleshenger'n osv. (ikke vondt ment selvf.) Begynner dere å dra det opp igjen? Jeg er ikke radmager. Kanskje tallene sier det, men det stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har en fin liten bilring rundt maven, og den vil vi ikke ha der. btw joakimR Spis mann , du veier ALT FOR lite , jeg er 175 og veier 60kg , og jeg synes jeg er alt for tynn , driver og prøver og legge på meg det burde du og Selvom noe passer deg, passer det ikke nødvendigvis meg. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Dårki... Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 JoachimR: Kor høg er du? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 183, kiloene varierer mellom 58 og 59,8 Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg er ikke radmager. Kanskje tallene sier det, men det stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har en fin liten bilring rundt maven, og den vil vi ikke ha der. Det kalles valpefett din suppegjøk. Det forvinner når du blir tørr bak øra. Jeezez - nok snakk om slanking av småbarn her nå... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 I dag regner det masse gitt. Koselig det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 I dag regner det masse gitt. Koselig det. Regner her også. Uff dessa gutta har ikke anledning til å stikke på polet. Jeg må kjøpe med.. De bak kassa tror vel jeg er alkis eller noe nå.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Møkkavær. Vurderte å løpe ned på en sportsbutikk og handle inn noen manualer for å komme meg i form, men ikke i dette været Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 183, kiloene varierer mellom 58 og 59,8 Juhu, en som er tynnere enn meg! Lenke til kommentar
clario Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 I dag regner det masse gitt. Koselig det. Her er det sol ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg