scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 som jeg gleder meg til og ha fri i morgen Jævla niendeklassing. Nå skal jeg se litt på finalen av Fagerstrand! 0o0o0o0 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 som jeg gleder meg til og ha fri i morgen Går du på en liten skole e.l.? her skal eksamen være i gymsalen, MAO alle skal på skolen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 her skal eksamen være i gymsalen, MAO alle skal på skolen Eksamen i gymsalen? Huff, glad jeg ikke går på deres skole. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 her skal eksamen være i gymsalen, MAO alle skal på skolen Eksamen i gymsalen? Huff, glad jeg ikke går på deres skole. Gymsalen her også... Måtte bære hit 14 datamaskiner idag -__- Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Måtte bære hit 14 datamaskiner idag -__- Gøøy... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) I GYMSALEN? Vi skal sitte tolv stykker (halve klassene) i klasserom med tre vakter. Og alle klassene, både US og VGS skal møte opp.. EDIT: Halve tiden på datalab. Godt skolen har mange klienter! Endret 19. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har ikke fri i morra Har tentamen jeg.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 vi er spredd litt rundt om kring vi...jeg skal sitte i kantina...noen i klasserommet, noen i gymsalen...og 8. og 9. har fri (jævla heldiggriser) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I GYMSALEN? Vanlig å sitte i gymsalen da.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det blir kos med matte eksamen i morgen =/ Jaja, får ta det som det kommer.. Har iallefall laget en feeet "min egen mattebok" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Vi sitter halve klasser i forskjellige klasserom vi. Gruer meg litt, men lurer på hvorfor. Norsk er simpelt! Og eksamen har ingenting å si, for jeg kom inn på skolen jeg ville uansett (en skole i frankrike faktisk, se posten min i gledesutbrudd). Har 6 i norsk så jeg klarer nok fint å skrive meg til en 5er uansett. Nå må jeg føre inn forberedelsesarket på rett ark (får ark som må være stemplet til å ha stikkord på). Herr Brun Endret 19. mai 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ahh... *lukte på min nye parfyme* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I GYMSALEN? Vanlig å sitte i gymsalen da.. Ikke på den "fine" vestkanten skjønner du, Ø.B. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I GYMSALEN? Vanlig å sitte i gymsalen da.. Ikke på den "fine" vestkanten skjønner du, Ø.B. Jeg bor ikke på "den fine østkanten" i det hele tatt, og her er det ikke snakk om å holde det i gymsalen... Selv om hallen vår enkelte ganger brukes av damelandslaget i håndball for trening, så hallen er det ikke noe galt med. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Hvordan lager man "poll" her på forumet? Edit: Herregud, rett foran øynene mine! Edit2: Hm. Jeg får visst ikke lagd "poll" jeg Ville gjerne lage en "poll" på hvem folk vil skal vinne Idol. Endret 19. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan lager man "poll" her på forumet? Kun moderatorer kan gjøre det. Huff, har Wig Wam sunget i MGP enda? Det er helt forferdelig flaut at de representerer Norge. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Huff, har Wig Wam sunget i MGP enda? Det er helt forferdelig flaut at de representerer Norge. Endelig noen så kan synge så er med. Bedre enn att Jahn Teigen ble sendt vertfall! GO Wig Wam! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan lager man "poll" her på forumet? Edit: Herregud, rett foran øynene mine! Edit2: Hm. Jeg får visst ikke lagd "poll" jeg Ville gjerne lage en "poll" på hvem folk vil skal vinne Idol. Hvis du sender et godt forslag til en moderator så ser han/henne kanskje på saken. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har faen meg ikke hørt denna wig wam låta engang jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg