Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

good morning bitches! Nå skal jeg snart ta toget inn til sentrum, for så å ta toget til hønefoss. Der skal jeg møte Tone. :green:

Hva er deres planer for dagen da?

Jeg er forsåvidt den første som poster her etter å ha stått opp, og jeg er den eneste som leser!

B|real: Sånt er alltid kjipt. Det ordner seg garantert, på en eller annen måte. Hvis hun virkelig elsker deg så ender dere opp sammen igjen.

Herr Brun

Lenke til kommentar
*snipp*

Daaakaaar... *kosepå*

Hvorfor ville hun dette?

Slapp av b-real. Til slutt vil hun innse hvor mye du egentlig er i livet hennes...viss hun skulle være noe og samle på, kommer hun tilbake til deg igjen. Selvskading eller selvmord er ikke veien og gå...

*kosemoseoverdose*

Lenke til kommentar

Good morning folks :D Har i det siste funnet ut at det å legge seg tidlig, og heller stå opp tidlig, er bedre enn å legge seg i 6-tiden på morningen og stå opp i 2-tiden. Anbefaler dette på et sterkeste til dere som holder det gående til 5 og 6. ;)

Jess jess, nå venter malearbeidet. Got to go... :cry:

C ya bitches...

Lenke til kommentar

Heisann alle kjedelige folk! Føles ut som jeg lever i en trance nå, det å dytte ned tastene skjer ikke. Er dritt å være trøtt selv om en har vært våken i 45 minutter alt, menmen.. Burde vel ikke sitte her hele dagen heller. :sleep:

Og enten har det regnet eller så regner det her nå, blir moro å være i byen.

Lenke til kommentar
Gudd mørning.

Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen :love:

Nevøen min skal også døpes imorgen og ble inviterte men gidder eg det? :hmm:

Kan jo ture bort akkurat i det skal helle vann eller ka de nå gjør og ta noen bilder eller noe.

Kake etterpå :dribble:

Lenke til kommentar
Gudd mørning.

Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen :love:

Nevøen min skal også døpes imorgen og ble inviterte men gidder eg det? :hmm:

Kan jo ture bort akkurat i det skal helle vann eller ka de nå gjør og ta noen bilder eller noe.

Kake etterpå :dribble:

Hadde jort seg med et kakestykke til meg i disse dager...

Bli sunnere Klubben :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...