Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har fredrikrb blitt moderator? Ble litt overrasket da jeg leste denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453077 Er vel bare en spøk (sikkert enden og fredrik som har konspirert). Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Så ikke noe rart? Joda, litt trøtt bare Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vær|Ekte: Triste saker. God natt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ...og der hadde jeg sett ferdig HP And The Prisoner of Azkaban.. helt grei film egentlig. natta, forum surfere i det vide land. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 VITSEALARM!!!!!!!!!!!!!11111 EHEHEHEEHH!!!!!!!!111 :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Legg dere folkens. Eg skal hvertfall får litt søvn nå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Skal sove om en time eller to, men berre til klokka er 11. Skal utover å male leiligheta, for å så flytte ut en del møbler. Endret 6. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 good morning bitches! Nå skal jeg snart ta toget inn til sentrum, for så å ta toget til hønefoss. Der skal jeg møte Tone. Hva er deres planer for dagen da? Jeg er forsåvidt den første som poster her etter å ha stått opp, og jeg er den eneste som leser! B|real: Sånt er alltid kjipt. Det ordner seg garantert, på en eller annen måte. Hvis hun virkelig elsker deg så ender dere opp sammen igjen. Herr Brun Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 *snipp* Daaakaaar... *kosepå* Hvorfor ville hun dette? Slapp av b-real. Til slutt vil hun innse hvor mye du egentlig er i livet hennes...viss hun skulle være noe og samle på, kommer hun tilbake til deg igjen. Selvskading eller selvmord er ikke veien og gå... *kosemoseoverdose* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Døgna i forgårs og idag. Begynner å bli vane dette. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Good morning folks Har i det siste funnet ut at det å legge seg tidlig, og heller stå opp tidlig, er bedre enn å legge seg i 6-tiden på morningen og stå opp i 2-tiden. Anbefaler dette på et sterkeste til dere som holder det gående til 5 og 6. Jess jess, nå venter malearbeidet. Got to go... C ya bitches... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Enig der Gnomenz. skal ta meg en lur på sofaen nå i 6 timer eller noe .. skal se om jeg klarer og snu døgnet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Heisann alle kjedelige folk! Føles ut som jeg lever i en trance nå, det å dytte ned tastene skjer ikke. Er dritt å være trøtt selv om en har vært våken i 45 minutter alt, menmen.. Burde vel ikke sitte her hele dagen heller. Og enten har det regnet eller så regner det her nå, blir moro å være i byen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 *snipp* *klappe b-real på ryggen* Det ordner seg seg nok til slutt, skal du se. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gudd mørning. Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gudd mørning. Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen Nevøen min skal også døpes imorgen og ble inviterte men gidder eg det? Kan jo ture bort akkurat i det skal helle vann eller ka de nå gjør og ta noen bilder eller noe. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Mornings Blir væll Party etter dåpen? Med mat Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gudd mørning. Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen Nevøen min skal også døpes imorgen og ble inviterte men gidder eg det? Kan jo ture bort akkurat i det skal helle vann eller ka de nå gjør og ta noen bilder eller noe. Kake etterpå Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Gudd mørning. Idag reiser jeg bort, skal i dåp til søskenbarnet mitt imorgen Nevøen min skal også døpes imorgen og ble inviterte men gidder eg det? Kan jo ture bort akkurat i det skal helle vann eller ka de nå gjør og ta noen bilder eller noe. Kake etterpå Hadde jort seg med et kakestykke til meg i disse dager... Bli sunnere Klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg