Andreaz_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nå skal jeg på jobb Natta folkens Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Torden... Hah, jeg ler av torden! Doble overspenningsvern + UPS ftw! Ikke spør meg hvorfor vi har det, alt er kablet under bakken uansett. Men nå har jeg altså sett Unleashed/ Danny the Dog, den sugde. Ikke gidd å se den. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nå tar jeg kvelden. Hardbarka natteslitere dere da.. *poff* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Torden...Hah, jeg ler av torden! Doble overspenningsvern + UPS ftw! Ikke spør meg hvorfor vi har det, alt er kablet under bakken uansett. Men nå har jeg altså sett Unleashed/ Danny the Dog, den sugde. Ikke gidd å se den. Haha :!: Jeg skulle spørre hvorfor, men det skulle jeg visst ikke allikvel. Sier dere likevel eller allikevel? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 'Likevel' selvfølgelig, er to bokstaver mindre, sparer masse tid. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vestforelvasoss Dere kan ikke snakke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kenneth, du glemmer at tid er penger. Derfor du ikke er så usannsynlig sossete som meg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Skallebank til teh max. det er ikke leet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ikke spør meg hvorfor vi har det, alt er kablet under bakken uansett. Selv om kablene er under bakken så kan atmosfæriske overspenninger slå inn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Selv om kablene er under bakken så kan atmosfæriske overspenninger slå inn. Joda, men strømledninger som henger fra stolper er langt mer utsatt for lynnedslag. Er svært sjelden man opplever overspenninger pga. lyn i kabler som ligger under bakken. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På tide å slepe den gamle, slitne kroppen sin bort mot senga. See ya, bitches. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På tide å slepe den gamle, slitne kroppen sin bort mot senga. See ya, bitches. natta *stooorklem* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Dama di er nydelig b-real. Kjempefin avatar. Lenge siden sist forresten. Hvor har du gjemt deg? Ja jeg vet. Er verdens heldigste. Gjemmer meg med å gjøre andre ting en å sitte her, jobb, og så tar jo hun tøtta mi litt tid også dah "Er verdens heldigeste." Og vips så var jeg verdens mest uheldige fyr. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 *snip* dakar Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Æ? Er det ikke meningen at en kjæreste skal være ens beste venn? Men seriøst b-real, håper det ordner seg. Hun kan umulig være så kjip. Leggetid nå, må opp tidlig imorgen (klokka 2). God natt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hopper til køys jeg og.. god natt peeps Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 *trøste b-real* *dunke borti og hviske til han at armkroken min er laget for han* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Har fredrikrb blitt moderator? Ble litt overrasket da jeg leste denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453077 Endret 6. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg