Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei forumfolka :) Skikkelig lenge siden ejg har titta innom her nå, er ikke drita bare dårlig til å skrive på laptopen og orker ikke rette alle feil.

Er svelvikdagene her nå da :) Og det betyr en hel helg full av fyll og morro fra ende til annen :) Men det har sin sjarm! Ble skuffa da jeg så SkyMarshall ute og kjørte istad da! Idag er det uaktuelt å holde sge unna flaska ;) Var postgirobygget konsert i stad med skikkelig trøkk og liv! Måtte dra hjem tidlig for jeg skal jobbe imorra fra klokka ti og jeg trenger litt søvn. Må bare passe på å bli litt edru så jeg ikke blir fyllesjuk på jobb imorra.

Håper alle har det bra da =)

*Løpe og sette inn ledningen til routeren som jeg dro ut fordi det tordner så jeg får posta*

Lenke til kommentar
Er svelvikdagene her nå da :) Og det betyr en hel helg full av fyll og morro fra ende til annen :) Men det har sin sjarm! Ble skuffa da jeg så SkyMarshall ute og kjørte istad da! Idag er det uaktuelt å holde sge unna flaska ;) Var postgirobygget konsert i stad med skikkelig trøkk og liv! Måtte dra hjem tidlig for jeg skal jobbe imorra fra klokka ti og jeg trenger litt søvn. Må bare passe på å bli litt edru så jeg ikke blir fyllesjuk på jobb imorra.

Postgirobygget-konsert?!

Og så var det ingen som sa ifra til meg :(

Er det et band jeg skulle likt å sett live så er det dem.

Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern?

EDIT:Dumme torden! Noen som vet hvor sentrum er? en slags tordenrapport?

For oss oms bor i blokk, har kabel-tv og telefonlinjer i bakken, gjør det no at det tordner for oss da?

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
65?

Kjenner du meg? Veier 67, faktisk! Du smigrer meg!

Ingen som veit hvordan den Body mass-greia virker?

nope, tror jeg aldri har sett nicket ditt før faktisk. tippa vilt... kanskje det har noe med de mæde skillsa mine.

Anette, FU :p jeg hadde allerede lyst på pils og burger, nå fikk jeg lyst på PGB konsert og. slem er du.

Lenke til kommentar

Postgirobygget-konsert?!

Og så var det ingen som sa ifra til meg :(

Er det et band jeg skulle likt å sett live så er det dem.

Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern?

Fordi han burde drikke på en dag som denne. Så vidt jeg skjønte.

Klarte å gå glipp av postgirobygget på russetreff i Stavanger, litt synd egentlig.

Lenke til kommentar
65?

Kjenner du meg? Veier 67, faktisk! Du smigrer meg!

Ingen som veit hvordan den Body mass-greia virker?

http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/bmi/calc-bmi.htm#Metric

Dog bør den tas med en klype salt, jeg gidder ikke å se på meg selv som overvektig selv om den mener det.. (1 kg mindre og den mener jeg er normal..)

kennethdammyr: La tordenet brake og nyt været, trenger nok ikke dra ut noe, men hva mener du med sentrum?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...