thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Satt akkuratt tenna i ein god, saftig burger fra Gilde. Fettet blandet med soytt render ned fra munnen. Det smaker digg!!! Grillsausen på toppen gjør at burgeren får en særdeles spesiell og aromafull smak. Ubeskrivelig. *friste 2mass*. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Noen som vil tippe hvor mye jeg veier? EDIT: Hvordan funker den BodyMass-griene? Er det høyde gange høyde delt på vekt? Endret 5. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) 85? Endret 5. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som vil tippe hvor mye jeg veier? Har da ingenting å si hvor mye du veier vel. 128,5 Siden du spurte Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) 65? Kjenner du meg? Veier 67, faktisk! Du smigrer meg! Ingen som veit hvordan den Body mass-greia virker? Endret 5. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei forumfolka Skikkelig lenge siden ejg har titta innom her nå, er ikke drita bare dårlig til å skrive på laptopen og orker ikke rette alle feil. Er svelvikdagene her nå da Og det betyr en hel helg full av fyll og morro fra ende til annen Men det har sin sjarm! Ble skuffa da jeg så SkyMarshall ute og kjørte istad da! Idag er det uaktuelt å holde sge unna flaska Var postgirobygget konsert i stad med skikkelig trøkk og liv! Måtte dra hjem tidlig for jeg skal jobbe imorra fra klokka ti og jeg trenger litt søvn. Må bare passe på å bli litt edru så jeg ikke blir fyllesjuk på jobb imorra. Håper alle har det bra da =) *Løpe og sette inn ledningen til routeren som jeg dro ut fordi det tordner så jeg får posta* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 God natt Anette, kos deg på jobb Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Er svelvikdagene her nå da Og det betyr en hel helg full av fyll og morro fra ende til annen Men det har sin sjarm! Ble skuffa da jeg så SkyMarshall ute og kjørte istad da! Idag er det uaktuelt å holde sge unna flaska Var postgirobygget konsert i stad med skikkelig trøkk og liv! Måtte dra hjem tidlig for jeg skal jobbe imorra fra klokka ti og jeg trenger litt søvn. Må bare passe på å bli litt edru så jeg ikke blir fyllesjuk på jobb imorra. Postgirobygget-konsert?! Og så var det ingen som sa ifra til meg Er det et band jeg skulle likt å sett live så er det dem. Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern? EDIT:Dumme torden! Noen som vet hvor sentrum er? en slags tordenrapport? For oss oms bor i blokk, har kabel-tv og telefonlinjer i bakken, gjør det no at det tordner for oss da? Endret 5. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 65? Kjenner du meg? Veier 67, faktisk! Du smigrer meg! Ingen som veit hvordan den Body mass-greia virker? nope, tror jeg aldri har sett nicket ditt før faktisk. tippa vilt... kanskje det har noe med de mæde skillsa mine. Anette, FU jeg hadde allerede lyst på pils og burger, nå fikk jeg lyst på PGB konsert og. slem er du. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er svelvikdagene her nå da Og det betyr en hel helg full av fyll og morro fra ende til annen Men det har sin sjarm! Ble skuffa da jeg så SkyMarshall ute og kjørte istad da! Idag er det uaktuelt å holde sge unna flaska Var postgirobygget konsert i stad med skikkelig trøkk og liv! Måtte dra hjem tidlig for jeg skal jobbe imorra fra klokka ti og jeg trenger litt søvn. Må bare passe på å bli litt edru så jeg ikke blir fyllesjuk på jobb imorra. Postgirobygget-konsert?! Og så var det ingen som sa ifra til meg Er det et band jeg skulle likt å sett live så er det dem. Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern? Fordi han burde drikke på en dag som denne. Så vidt jeg skjønte. Klarte å gå glipp av postgirobygget på russetreff i Stavanger, litt synd egentlig. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern? Fordi alle er på flaske, og ikke-edrue? Sky kjørte, forhåpentligvis edru. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ZLatzman: HELT riktig Er så utrolig koselig når alle og enhver har en massib fyllefest uti gata og overalt Bare synd politiet hellr ut alt av drekke de kommer over. Men var på et kjempebra vors med isbitmaskin MÅ skaffe meg sånn! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern? Fordi alle er på flaske, og ikke-edrue? Sky kjørte, forhåpentligvis edru. ikke-edru = påvirket *spille mer* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ZLatzman: HELT riktig Er så utrolig koselig når alle og enhver har en massib fyllefest uti gata og overalt Bare synd politiet hellr ut alt av drekke de kommer over. Men var på et kjempebra vors med isbitmaskin MÅ skaffe meg sånn! Slutt å misunn.. (se signatur) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bytter gjerne ut en isbitmaskin mot Postgirobygget... PGB deLillos Trang Fødsel = De tre ess. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 65? Kjenner du meg? Veier 67, faktisk! Du smigrer meg! Ingen som veit hvordan den Body mass-greia virker? http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/bmi/calc-bmi.htm#Metric Dog bør den tas med en klype salt, jeg gidder ikke å se på meg selv som overvektig selv om den mener det.. (1 kg mindre og den mener jeg er normal..) kennethdammyr: La tordenet brake og nyt været, trenger nok ikke dra ut noe, men hva mener du med sentrum? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bytter gjerne ut en isbitmaskin mot Postgirobygget... PGB deLillos Trang Fødsel = De tre ess. Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Unnskyld Harepus, føler med deg! Var tre stykker i klassen min som fikk det rett før sommeren.. Noe av det samme som deg alts¨, og kan tenke meg det suger maks! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 menmen.. håper det er sånn engangs greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg