danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *gå å legge meg jeg å nå* natta jæveler Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du kjøpte vel ikke hamburgermeny? Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. Enig i at det ikke skjer så mye her inne. "Spiller" litt Free TypingTest jeg, se om jeg skriver fortere enn i morges. Tenkte jeg ikke skulle spise noe burgere resten av året.. Kan sette inn en tusenlapp på sparekonto hver gang jeg ikke klarer å holde meg eller noe Så blir det iallefall litt penger om ikke annet.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Du kjøpte vel ikke hamburgermeny? Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. Enig i at det ikke skjer så mye her inne. "Spiller" litt Free TypingTest jeg, se om jeg skriver fortere enn i morges. hørtes spennende ut du kan gjøre det til en drikke lek da.. heh se hvor raskt du skriver etter en 6pack el litt sprit el no hehe. lol. Endret 5. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor slutte å spise burgere? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor slutte å spise burgere? Tenke jeg skulle ned 5-10 kg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 du kan gjøre det til en drikke lek da.. heh se hvor raskt du skriver etter en 6pack el litt sprit el no hehe. lol. Hmm. Det får jeg gjøre en annen gang. Har ikke tenkt å drikke mer enn den ene flaska med lysholmer ice som drikkes nå. Jeg skrev 46 wpm med 96% treffsikkerhet tidligere i dag, nettofart ble da 44 wpm. Nå skrev jeg 45 wpm med 97% treffsikkerhet, det ga også nettofart 44 wpm. Derfor konkluderer jeg med at jeg ikke er så veldig trøtt ennå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hvorfor slutte å spise burgere? Tenke jeg skulle ned 5-10 kg Fler burgere, men pell av salaten. Goscinnys slankekur! All den sunne maten er en illusjon! Det er det vi tro er usunnt som er synt! ______________________ Ernæringsekspert Goscinny EDIT: Hei, Leif! Endret 5. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor slutte å spise burgere? Tenke jeg skulle ned 5-10 kg drittbra! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor slutte å spise burgere? Tenke jeg skulle ned 5-10 kg Øk heller aktiviteten da mann! Å kutte matvaner ser jeg på som selvpining! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Zlatzman har mye bedre slankekur enn Goscinny: Kjøp deg sykkel. edit: skrive litt mer typing test. må gå an å skrive fortere. Endret 5. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Ernæringsekspert Goscinny Ja det vil jeg tro Gi meg ut året så er jeg i toppform Edit; SnowDOG, nå må vi stå sammen om detta her altså! Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Zlatzman har mye bedre slankekur enn Goscinny: Kjøp deg sykkel. edit: skrive litt mer typing test. må gå an å skrive fortere. Støttes. Kjøp en til meg og. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Når du sykler får du bare større muskler. OG som dei fleste veit; muskler veier mer enn flesk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 dere er onde nå fikk jeg sinnsykt lyst på både kald deilig pils og burger... og så har vi ikkeno god mat her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har kald pils i kjøleskapet her. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Satt akkuratt tenna i ein god, saftig burger fra Gilde. Fettet blandet med soytt render ned fra munnen. Det smaker digg!!! Grillsausen på toppen gjør at burgeren får en særdeles spesiell og aromafull smak. Ubeskrivelig. *friste 2mass*. Endret 5. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har kald pils i kjøleskapet her. fu.. jeg har kyssesyken Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Satt akkuratt tenna i ein god, saftig burger fra Gilde. Fettet blandet med soytt render ned fra munnen. Det smaker digg!!! Grillsausen på toppen gjør at burgeren får en særdeles spesiell og aromafull smak. Ubeskrivelig. *friste 2mass*. Bryr meg ikke, jeg har slutta med slikt Bli feit du, din slask Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Goscinny: Fin tanke helt til man begynner å tenke på hvor i kroppen fettet havner... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jA, JEG ER FEIT og stolt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg