Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjøpte vel ikke hamburgermeny?

Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. :p

:roll:

Enig i at det ikke skjer så mye her inne. "Spiller" litt Free TypingTest jeg, se om jeg skriver fortere enn i morges.

Tenkte jeg ikke skulle spise noe burgere resten av året..

Kan sette inn en tusenlapp på sparekonto hver gang jeg ikke klarer å holde meg eller noe :D Så blir det iallefall litt penger om ikke annet..

Lenke til kommentar

Du kjøpte vel ikke hamburgermeny?

Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. :p

:roll:

Enig i at det ikke skjer så mye her inne. "Spiller" litt Free TypingTest jeg, se om jeg skriver fortere enn i morges.

hørtes spennende ut ;)

du kan gjøre det til en drikke lek da.. heh se hvor raskt du skriver etter en 6pack el litt sprit el no hehe. lol.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
du kan gjøre det til en drikke lek da.. heh se hvor raskt du skriver etter en 6pack el litt sprit el no hehe. lol.

Hmm. Det får jeg gjøre en annen gang. Har ikke tenkt å drikke mer enn den ene flaska med lysholmer ice som drikkes nå.

Jeg skrev 46 wpm med 96% treffsikkerhet tidligere i dag, nettofart ble da 44 wpm. Nå skrev jeg 45 wpm med 97% treffsikkerhet, det ga også nettofart 44 wpm.

Derfor konkluderer jeg med at jeg ikke er så veldig trøtt ennå.

Lenke til kommentar
Hvorfor slutte å spise burgere?

Tenke jeg skulle ned 5-10 kg

Fler burgere, men pell av salaten.

Goscinnys slankekur! All den sunne maten er en illusjon! Det er det vi tro er usunnt som er synt!

Ernæringsekspert Goscinny

EDIT: Hei, Leif!

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Satt akkuratt tenna i ein god, saftig burger fra Gilde. Fettet blandet med soytt render ned fra munnen. Det smaker digg!!! Grillsausen på toppen gjør at burgeren får en særdeles spesiell og aromafull smak. Ubeskrivelig.

*friste 2mass*.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Satt akkuratt tenna i ein god, saftig burger fra Gilde. Fettet blandet med soytt render ned fra munnen. Det smaker digg!!! Grillsausen på toppen gjør at burgeren får en særdeles spesiell og aromafull smak. Ubeskrivelig.

*friste 2mass*.

Bryr meg ikke, jeg har slutta med slikt :cool:

Bli feit du, din slask

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...