:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om det ikke skjer noe snart går jeg og tar selvmord i CS. Da skal jeg med vilje tape i bondesjakk. Wow.. Film det da.. Snakks. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Btw, det idol prosjektet kan bli vansklig å gjennomføre hvis dere skal bruke feks team-speak eller ventrilo. Da har jo alle mulighet til å prate, kombinasjonen av shoutcast og ventrilo/team-speak derimot kan gå. Bare ventrilo/team-speak kan gå hvis folk oppfører seg og det ikke blir mange :/ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 [/moderator] Er du ikke moderator lengre? Sweet! Du tok over jobben? (kilde) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Btw, det idol prosjektet kan bli vansklig å gjennomføre hvis dere skal bruke feks team-speak eller ventrilo. Da har jo alle mulighet til å prate, kombinasjonen av shoutcast og ventrilo/team-speak derimot kan gå. Bare ventrilo/team-speak kan gå hvis folk oppfører seg og det ikke blir mange :/ Selvsagt oppfører vi oss, dessuten tviler jeg på at mange gidder å synge sånn midt på natta. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg klarte og miste mp3'en min i vann idag. Crap. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg klarte og miste mp3'en min i vann idag. Crap. Hvis den ikke funker kan du prøve å varme den på 80 grader eller noe sånt i ovnen. Da tørker den helt. (ikke for sikker på temperaturen, må være varmt, men ikke slik at den tar skade av det) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Btw, det idol prosjektet kan bli vansklig å gjennomføre hvis dere skal bruke feks team-speak eller ventrilo. Da har jo alle mulighet til å prate, kombinasjonen av shoutcast og ventrilo/team-speak derimot kan gå. Bare ventrilo/team-speak kan gå hvis folk oppfører seg og det ikke blir mange :/ Selvsagt oppfører vi oss, dessuten tviler jeg på at mange gidder å synge sånn midt på natta. Tviler på at mange gidder å synge ja, "tilskuere" som kan skape problemer. Men det går nok bra Har foresten en Ventrilo server. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmm, må si jeg aldri har sett en fysisk mp3 før men du skal ha for det Nå er det natta natta.. blir vist party i morgen, hadde egentlig store planer om å gi faen i det(trodde det var feiring av noen folk sin bursdag) og heller slappe av med noen få kamerater. Meeeen så viste det seg at det var min bursdag som skulle feires Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg klarte og miste mp3'en min i vann idag. Crap. Tok du ut fila og la den i vannet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 enden: Jobber i ostedisken på meny, der han tjener til livets opphold. Hverdagene er grå og kjedelig, og han har en dominerende dame som styrer hjem, økonomi og hans daglige gjøremål. Han har lommepenger en gang i uka, akkurat nok til en daim Uansett får han lov til å leke med sin urgamle datamaskin fra 1992. Dette er hans eneste liv, og dermed har han neste 10k telllende poster i dette forumet heia enden Hahahahahaha :!: Vet ikke hvorfor han tror det, men det var jævlig artig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det skal jeg nå skal game tullespill. kan ikke annet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 [/moderator] Er du ikke moderator lengre? Sweet! Du tok over jobben? (kilde) Yeah. I am your new master. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jaja, nå skal jeg lalle. Må jo tidlig opp for å rekke toget til Hønefoss i morgen *gledeseg* Lykke til med karaoken, de som skal være med *poff* Herr Brun IKKE plag tone!!! Det er MIN oppgave!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmm tror eg mekker meg noe mat og setter på en film. Hadde planer om å se på RAY på lerret men tror eg tar den imorgen heller og ser blade trinity på her inne istedenfor. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tilbake! Skjedd noe nytt? neivel tenkte meg det. Edit: fikk jævlig lyst til å se the big lebowski nå jeg.. Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jaja, nå skal jeg lalle. Må jo tidlig opp for å rekke toget til Hønefoss i morgen *gledeseg* Lykke til med karaoken, de som skal være med *poff* Herr Brun IKKE plag tone!!! Det er MIN oppgave!!! Sjalusi på gang! This could get emotional! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tilbake! Skjedd noe nytt? neivel tenkte meg det. Edit: fikk jævlig lyst til å se the big lebowski nå jeg.. Skjer forhåpentligvis mer når du er tilbake? Du kjøpte vel ikke hamburgermeny? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 [/moderator] Er du ikke moderator lengre? Sweet! Du tok over jobben? (kilde) Yeah. I am your new master. Jess master Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tilbake! Skjedd noe nytt? neivel tenkte meg det. Edit: fikk jævlig lyst til å se the big lebowski nå jeg.. Skjer forhåpentligvis mer når du er tilbake? Du kjøpte vel ikke hamburgermeny? Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du kjøpte vel ikke hamburgermeny? Nrida holdt meg unna.. Viljestyrke til tusen.. Enig i at det ikke skjer så mye her inne. "Spiller" litt Free TypingTest jeg, se om jeg skriver fortere enn i morges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg