Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som har en ventrilo / teamspeak kanal da? Så dere får arrangert hw-idol. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *snip* OMG! LOL;LOL!! Har du MSN!?!?!?!11 Så qlt lzm!!! Adde mg plz! :D:D: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Noen som har en ventrilo / teamspeak kanal da? Så dere får arrangert hw-idol. Noen må melde seg på. Dessuten tro jeg ikke at jeg har microfon. Endret 5. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Så qlt lzm!!! Adde mg plz! :D:D: nah, nah..hr u no qlt å zi a lizzom? stikker og legger meg! god alle sammen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som har en ventrilo / teamspeak kanal da? Så dere får arrangert hw-idol. Noen må melde seg på. Dessuten tro jeg ikke at jeg har microfon. Dj Rankin er med. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor har nøkla mine gjort av seg daaaaa.. Gled dere til dere får bil. Bare driit hele greia! Skal på esso om jeg så må dytte denna bilen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor har nøkla mine gjort av seg daaaaa.. Gled dere til dere får bil. Bare driit hele greia! Skal på esso om jeg så må dytte denna bilen *se for seg* :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som har en ventrilo / teamspeak kanal da? Så dere får arrangert hw-idol. Noen må melde seg på. Dessuten tro jeg ikke at jeg har microfon. Jeg tror ikke min stemme egner seg til synging, og hvis jeg skulle gjort det hadde det vært lettere med noen pils innabors tror jeg. Har ikke mikrofon? Jeg har mic, men øretelefonene er ødelagt, så den vakre sangen må komme ut på høyttalere. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 stikker og legger meg! god alle sammen Blir med jeg å. Natta :-) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 stikker og legger meg! god alle sammen Blir med jeg å. Natta :-) Blir meg jeg og.. (Hvis jeg får joine senga deres.. ) Natta da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hvor har nøkla mine gjort av seg daaaaa.. Gled dere til dere får bil. Bare driit hele greia! Skal på esso om jeg så må dytte denna bilen *se for seg* :!: Jeg har dytta ladaen til en kamerat bort fra drive in'en på mackern, så jeg er rutinert i faget. edit: poff again Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 nah, nah..hr u no qlt å zi a lizzom? Ja, jeg er qlzt lzm, det vet du da. Nattinatt pus. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wohoo, var nettop å se The Island. Konge film 5+/6. Og så fikk jeg sånt fint orange gummi-armbånd som er mote for tiden Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Moderatormelding Kutt SMS-språk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jaja, nå skal jeg lalle. Må jo tidlig opp for å rekke toget til Hønefoss i morgen *gledeseg* Lykke til med karaoken, de som skal være med *poff* Herr Brun Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 SMS språk For the loose. Watashi wa bo-ringu elns. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om det ikke skjer noe snart går jeg og tar selvmord i CS. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 [/moderator] Er du ikke moderator lengre? Sweet! Hugz. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om det ikke skjer noe snart går jeg og tar selvmord i CS. Da skal jeg med vilje tape i bondesjakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg