PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Freestyler...rock the microphone Straight from the top of my dome Freestyler...rock the microphone Carry on with the freestyler Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen! "Skipa" betyr vell Skipene, som i flere Skip. Hvis det passer inn har ikke lest på siden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 gsn: Passer ikke.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå ble jeg lykkelig Fikk koblet opp mobilen som modem. Sitter i stavern (i campingvogn) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen! 13:00 Ope fylkesmeisterskap i ljåslått(langorv/stuttorv) Påmelding på tlf. 53 75 66 94 innan 1. august Daaamn, og jeg som ville være med! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Lurer litt på hvorfor Ø.B. er her. Tenk om noen skal møte deg på Esso! DA hadde de sagt fra *poff* Satser på at jeg slipper å bounce unna kattunger på E6 i dag Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol? jeg vil være med viss jeg får være dommer!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol? jeg vil være med viss jeg får være dommer!! Du suger Når jeg tenker meg om vil jeg det også.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Er vel ikke så mange som klarer å tyde teksten uansett, så det du sier er mye nærmere det som faktisk synges. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare strategery: natti watti Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sitter i stavern (i campingvogn) Det ene sommerstedet vårt ble malt "Stavern-gult"! Har dere sånn campingvogn som står fast eller reiser dere rundt? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare Und mich! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HAnne: Sjekk pm... Jeg HAR sjekket den. du var på lista mi ei stund, emn sa ingeting...gidda ikke samle på deg! Dess blokka Vero_Nica deg, og hun tar ofte gode besluttninger! så derfor, ingen msn-adresse å gi bort:) no offence assa... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare Und mich! Key! Da må bare noen melde seg på? Noen?? *Stille lyd* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sitter i stavern (i campingvogn) Det ene sommerstedet vårt ble malt "Stavern-gult"! Har dere sånn campingvogn som står fast eller reiser dere rundt? den står her fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg