LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic er knall! Er den stolte eier av intet mindre enn 2 originale skiver. ^^ Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva var det du tenkte på Enden? Heter dem og E-rotic? Tydeligvis ikke. Klarer ikke å komme på et alternativt navn på de jeg tenkte på. Finner de ikke i musikkmappa mi heller... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex [3:29] EID! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic er knall! Er den stolte eier av intet mindre enn 2 originale skiver. ^^ kvalitet Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic er knall! Er den stolte eier av intet mindre enn 2 originale skiver. ^^ Men det er vel ikke din beste skive? :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) E-Rotic - Sex on the Phone: Baby this is number one And we'll have a lot of fun Baby this is number two And I tell you what to do Baby this is number three Feel my hand right on your knee Baby baby just relax Max will give you telephone sex Sex on the phone I'm so alone Some sex on the phone I need it so Okay - I do what you'll say - come on (fortsetter) edit: Hører nå at rekkefølgen ikke er rett, og at den ikke inneholder alt som sies på starten. Endret 5. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-rotic - Shut up and sleep with me; Det er klart den beste sangen. Standard på fester og slikt! Men men, mer får vi vell ta i musikk forumet? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-rotic - Shut up and sleep with me; Det er klart den beste sangen. Standard på fester og slikt! Men men, mer får vi vell ta i musikk forumet? ja. Men det er ikke noe som slår kongen over alle. Vi snakker selvfølgelig om Dj Bobo. Mann det! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Captain Jack slår alt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-rotic - Shut up and sleep with me; Det er klart den beste sangen. Standard på fester og slikt! Men men, mer får vi vell ta i musikk forumet? ja. Men det er ikke noe som slår kongen over alle. Vi snakker selvfølgelig om Dj Bobo. Mann det! Hvilken DJ BOBO sand da? Huff, i morgen skal jeg på Etnemarknaden...eller idag blir det. Teoretisk sett burde jeg vært i seng, nuh! Noen andre som skal over dit? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic er knall! Er den stolte eier av intet mindre enn 2 originale skiver. ^^ Men det er vel ikke din beste skive? *Bilde* :!: :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Captain Jack slår alt dejååååå captain jack, dejåååå. jeg digga captain jack noe så gæli. huske rjeg og nabojenta sto på stuebordet og dansa Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic er knall! Er den stolte eier av intet mindre enn 2 originale skiver. ^^ Men det er vel ikke din beste skive? *Bilde* :!: :!: hahaha, sitter du å ler ennå :!: ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Captain Jack slår alt dejååååå captain jack, dejåååå. jeg digga captain jack noe så gæli. huske rjeg og nabojenta sto på stuebordet og dansa *danse* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 JA! Jenter assa.. *ristepåhodet* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *danse* Jeg har jo faktisk albumet deres et sted, det må jeg finne!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *danse* Jeg har jo faktisk albumet deres et sted, det må jeg finne!! :!: Stor fan altså Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *danse* Jeg har jo faktisk albumet deres et sted, det må jeg finne!! :!: Stor fan altså Det står både Boyzone, pink og Hanah på rommet mitt, men det betyr ikke at jeg er stor fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg