Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Som jeg og fredrikrb kom fram til, så kan de jo lese Harry Potter for hverandre.NAKNE Æhh :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jada, Mistah Brown skal til Hønefoss Besøke tonio ja. Hva skal du gjøre med henne a? Hump, hump. Hva tror du? Hva annet kan en jente og en gutt finne på? Som jeg og fredrikrb kom fram til, så kan de jo lese Harry Potter for hverandre. NAKNE Shit.... Til og med kanskje den nye? Eller øke etter erotiske noveller med Harry på nettet.. *Grrr* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvem er denne Stine det er snakk om? Ei fjortis som Ø.B. har falt for. Harry Potter? Jeg har bare den sjette boken, og det er på engelsk. Så det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La merke til nå at jeg har 150 E-rotic sanger i ei mappe. Hva er dette for noe "musikk"? Hør på det Hvis det er det jeg tror det er så er det litt jazza soul Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-rotic? Synge tekno? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Harry Potter? Jeg har bare den sjette boken, og det er på engelsk. Så det skjer nok ikke. Greier du ikke uttale ordene på engelsk? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Shit.... Til og med kanskje den nye? Eller øke etter erotiske noveller med Harry på nettet.. *Grrr* Ja, på engelsk tilogmed. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hør på det Hvis det er det jeg tror det er så er det litt jazza soul da har vi ikke samma album E-Rotic - Greatest Tits Oh baby please me with your lovely lips Oh baby tease me with your sexy hips Because I need it - I want you And you can treat me as hot as you can Oh baby please me with your tender hands Don't you release me - love never ends The way you make it is super And I will take it as cool as I can Please please me Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jazza Yassa Hanne:) :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Harry Potter? Jeg har bare den sjette boken, og det er på engelsk. Så det skjer nok ikke. Greier du ikke uttale ordene på engelsk? Jo, men jeg er ikke så veldig glad i engelsk, bortsett fra å lese selv. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ah, åt akkurat den beste kveldsmaten i heile mitt liv: Indrefilet av stofe Heimelaga kvitløkssmør Bernaisesaus Bakte poteter med fløtesaus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Shit.... Til og med kanskje den nye? Eller øke etter erotiske noveller med Harry på nettet.. *Grrr* Ja, på engelsk tilogmed. Wow.. Drar nesten jeg også jeg nå... Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jazza Yassa Hanne:) :!: Ø.B: Shit happens Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E-Rotic - Greatest Tits Lættis :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La merke til nå at jeg har 150 E-rotic sanger i ei mappe. Hva er dette for noe "musikk"? Hør på det Hvis det er det jeg tror det er så er det litt jazza soul Eh: "E-rotic - Fritz love my tits" Noe techno greier.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jazza Yassa Hanne:) :!: *fnis*JA!! E-rotic ja, kvalitetsmusikk det !! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva var det du tenkte på Enden? Heter dem og E-rotic? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La merke til nå at jeg har 150 E-rotic sanger i ei mappe. Hva er dette for noe "musikk"? De er typen musikk som har havnet på Yabba Dabba Dance 5. Har spilt cover av blant annet moonlight shadow. Ikke noe musikk å rope hurra for, men brukbart. Som navnet antyder har de en del musikk som spiller på sex, "Temple of Love", "Sex on the Phone" og "Erotic Dreams" er eksempler på det. Musikken er ikke farlig å høre på. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ooh Fred come to bed Baby you will get A love you never had So Fred come to bed Or my fantasy will drive me mad oooh Hvorfor har jeg ikke hørt dette før.. *Brenne ut til bilen* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Shut up and sleep with me, og Fred come to bed.. Kvalitets hit-sanger fra E-rotic :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg