Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I morgen kommer Herr Brun til Hønefoss! Besøke deg? Hva ellers? Party hos Tone hver dag nå for tida Men det beste spares til deg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) I morgen kommer Herr Brun til Hønefoss! Besøke deg? Hva ellers? Party hos Tone hver dag nå for tida Men det beste spares til deg! Skulle da bare mangle Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I morgen kommer Herr Brun til Hønefoss! Besøke deg? Hva ellers? Party hos Tone hver dag nå for tida Men det beste spares til deg! føkking gudd løkk a Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hey, bitches. enden ble så redd at han opphevet skrivesperren. Alle være glad i enden, han bare tullet. Jørgen er shempesøt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mmmm, sjokoladepudding Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Neei, noen I lillehammer her? Møt meg på esso om en halvtime og pass på at jeg ikke kjøper burgermeny Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jada, Mistah Brown skal til Hønefoss Besøke tonio ja, satser også på å ta en tur innom stine og renate. Hvis det er noen andre som kunne tenke seg besøk i løpet av neste måned, ta kontakt. Enden: Du er syk. 22 innlegg per dag er MYE! Hjelpe meg! Forsåvidt JoachimR: Jeg spiste nettopp en hel bollelignende ting med skinke og ost på, det var til og med SMØR på den. Jeg kommer til å ende opp som en smellfeit gris i rennesteinen før rekker å si vestkantsoss! Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ta en tur innom stine Virkelig funnet dama.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Forsåvidt så er skolestarten min: 01. 08. -05. (ja, det vil si mandag for fire dager siden). Har bare matte og fransk i en måned nå framover, det er skikkelig morsomt! Endret 5. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jada, Mistah Brown skal til Hønefoss Besøke tonio ja. Hva skal du gjøre med henne a? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva ellers? Party hos Tone hver dag nå for tida Jeej Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jada, Mistah Brown skal til Hønefoss Besøke tonio ja. Hva skal du gjøre med henne a? Hump, hump. Hva tror du? Hva annet kan en jente og en gutt finne på? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmmm, hva jeg skal gjøre med henne? Jo først har jeg tenkt til at vi kunne kutte hverandre på armene og slikke blodet vårt mens vi hører på depressiv musikk (EMO for the win), så har jeg tenkt til å invitere alle venninnene hennes samt søsteren på fotorgie á la Ari Behn, for så å avslutte det hele med en fantastisk seremoni hvor vi sitter og holder hverandre i hendene mens vi ofrer katta hennes til Djevelen. Eventuelt så har jeg bare lyst til å møte henne, ettersom jeg ville blitt sittendeinne på datan hele dagen hvis jeg ikke dro dit Herr Brun Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ta en tur innom stine Virkelig funnet dama.. Virket da som at du likte å se henne på cam! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Herr Brun, har ingenting imot smør, er kjempeglad i det... Men sunt... Nei... Jogget en liten tur, kom ut fra dusjen nå. Totalt utslitt, så nå er det snart natti-natt. Hvem er denne Stine det er snakk om? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La merke til nå at jeg har 150 E-rotic sanger i ei mappe. Hva er dette for noe "musikk"? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) ta en tur innom stine Virkelig funnet dama.. Virket da som at du likte å se henne på cam! øhm vil ikke si akkurat det Hypre kjerring Edit: ketchez: har et album med de jeg også! Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jada, Mistah Brown skal til Hønefoss Besøke tonio ja. Hva skal du gjøre med henne a? Hump, hump. Hva tror du? Hva annet kan en jente og en gutt finne på? Som jeg og fredrikrb kom fram til, så kan de jo lese Harry Potter for hverandre. NAKNE Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ah.. sett film Mallrats.. kvalitet til tusen :) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja! Det var en god ide hanne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg