diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gohan: den suger Egentlig så er den kjedelig.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om du besvimer i nærheten av et annet sykehus kommer du ikke til det nærmest deg vil jeg tro. Da krever jeg å bli flyttet. Dessuten, skjønner ikke hvor dere har det fra at jeg skal besvime. Har det helt fint, får i meg passe med næring. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 syns du den [Harry Potter nummer 3, film] er dårlig...? Alle filmene er dårlige, en skam for bøkene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 syns du den [Harry Potter nummer 3, film] er dårlig...? Alle filmene er dårlige, en skam for bøkene. *kozepå filmene* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om du besvimer i nærheten av et annet sykehus kommer du ikke til det nærmest deg vil jeg tro. Da krever jeg å bli flyttet. Dessuten, skjønner ikke hvor dere har det fra at jeg skal besvime. Har det helt fint, får i meg passe med næring. underernæring + daglig trening = sykehustur. Ei jente som gikk i klassen vår for noen år siden veide 36kg da hun ble innlagt på sykehus pga. anoreksia, det blir omtrent det samme. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 syns du den [Harry Potter nummer 3, film] er dårlig...? Alle filmene er dårlige, en skam for bøkene. okey... men har bare lest 62 sider av CoS boka jeg så kanskje derfor jeg ikke blir skuffa synes du de ikke følger historien bra nok og det mangler mye i dem osv eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 En god stund til jeg veier 36 kilo... Går ikke noe særlig ned, desverre... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Altså, pleeeeeease!? Du må for all del ikke gå ned i vekt nå i hvert fall... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 syns du den [Harry Potter nummer 3, film] er dårlig...? Alle filmene er dårlige, en skam for bøkene. okey... men har bare lest 62 sider av CoS boka jeg så kanskje derfor jeg ikke blir skuffa synes du de ikke følger historien bra nok og det mangler mye i dem osv eller? I steden for å plage de som ikke liker HP ved å ta det i denne chattetråden kan du heller ta det i Harry Potter-tråden. Obs. Den tråden er med spoilere, vil du ikke bli spoilet er det her du burde gå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 En god stund til jeg veier 36 kilo... Går ikke noe særlig ned, desverre... Seriøst..du blir syk. Jeg gjorde det samme... Sliter enda med kaldsvetting og hjerteproblemer. Går forresten på daglige medisiner...noe dritt. Livet blir ALDRI det samme... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 syns du den [Harry Potter nummer 3, film] er dårlig...? Alle filmene er dårlige, en skam for bøkene. okey... men har bare lest 62 sider av CoS boka jeg så kanskje derfor jeg ikke blir skuffa synes du de ikke følger historien bra nok og det mangler mye i dem osv eller? I steden for å plage de som ikke liker HP ved å ta det i denne chattetråden kan du heller ta det i Harry Potter-tråden. Obs. Den tråden er med spoilere, vil du ikke bli spoilet er det her du burde gå. ok sorry har ikke forum skills nok til å skjønne sånt jeg gitt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 En god stund til jeg veier 36 kilo... Går ikke noe særlig ned, desverre... Det verste er jo at du VIL gå ned.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ingenting er som å bruke all sin energi på å feite seg opp En kompis kom hjem fra militæret i dag på perm. Vært der to uker og allerede ser han ut som en russisk tankfører. 3 mm langt hår, hakk i øyebrynet og anker i bakhodet (sjøforsvaret). Jeg skal være metromilitær. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 En god stund til jeg veier 36 kilo... Går ikke noe særlig ned, desverre... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ingenting er som å bruke all sin energi på å feite seg opp En kompis kom hjem fra militæret i dag på perm. Vært der to uker og allerede ser han ut som en russisk tankfører. 3 mm langt hår, hakk i øyebrynet og anker i bakhodet (sjøforsvaret). Jeg skal være metromilitær. Kamerat av meg kom hjem i dag også, fra garden. Har ikke prata med han (bortsett fra MSN ennå), men vet at håret er 1mm. Blir rart å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ingenting er som å bruke all sin energi på å feite seg opp En kompis kom hjem fra militæret i dag på perm. Vært der to uker og allerede ser han ut som en russisk tankfører. 3 mm langt hår, hakk i øyebrynet og anker i bakhodet (sjøforsvaret). Jeg skal være metromilitær. Kamerat av meg kom hjem i dag også, fra garden. Har ikke prata med han (bortsett fra MSN ennå), men vet at håret er 1mm. Blir rart å se. I Garden har vel folk litt mer oppdragelse en den skrudde troppen kameratene mine er i. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fy faen å mange sider det er om Joachim sin "overvekt" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke sagt at jeg vil veie 36 kg... Men 45 eller kanskje til og med 50 ville være greit. Nei, jeg er ikke syk. Frisk som en fisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke sagt at jeg vil veie 36 kg... Men 45 eller kanskje til og med 50 ville være greit. Nei, jeg er ikke syk. Frisk som en fisk. Ehm, jo, du er syk. Eksen min på 169 var tynn som faen og veide over 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg