b-real Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hehe B|Real, av en eller annen grunn har jeg alltid synes den avataren du hadde før var så kul... Den er koslig jau. Men mesa går fort lei. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 i kveld: 1. se HP prisoner of azkaban 2. prøve fear Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Joachim, Du må spise mye, og sunt hvis du trener daglig, hvis ikke vil du nok besvime av undereræring. Deretter kan du bli lagt inn på et offentlig sykehus (hint), og det vil du vel ikke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 forsvar deg selv! Okay, greit Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 -Jeg betaler billappen hennes Expensive Vel, derfor man må jobbe Allikevel klager hun. En bortskjemt jente. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 i kveld: 1. se HP prisoner of azkaban 2. prøve fear At du gidder! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, Harry Potter er rare greier. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Joachim, Du må spise mye, og sunt hvis du trener daglig, hvis ikke vil du nok besvime av undereræring. Deretter kan du bli lagt inn på et offentlig sykehus (hint), og det vil du vel ikke. Hvorfor skulle jeg bli lagt inn bare fordi jeg besvimer? Jeg spiser jo litt, men prøver å begrense det mest mulig. Dessuten hører jeg til et halv-offentlig sykehus, måtte ta blindtarmen der. Relativt greit, men ikke topp. Tror faktisk Rikshospitalet ville vært koseligere. Men sånn er det. Jeg blir ikke lagt inn etter å ha besvimt en gang.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 "omg im liek t3h boredz0r" haha Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) i kveld: 1. se HP prisoner of azkaban 2. prøve fear At du gidder! syns du den er dårlig...? hehe så Chamber of secrets før idag og har ikke sett PoA før så da tenkte jeg å se den ikveld... fikk plutselig lyst til å se HP filmene.. heh..vet ikke helt hvorfor egentlig.. kanskje fordi jeg driver på med lydboka av hbp.. Endret 5. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Joachim, Du må spise mye, og sunt hvis du trener daglig, hvis ikke vil du nok besvime av undereræring. Deretter kan du bli lagt inn på et offentlig sykehus (hint), og det vil du vel ikke. Hvorfor skulle jeg bli lagt inn bare fordi jeg besvimer? Jeg spiser jo litt, men prøver å begrense det mest mulig. Dessuten hører jeg til et halv-offentlig sykehus, måtte ta blindtarmen der. Relativt greit, men ikke topp. Tror faktisk Rikshospitalet ville vært koseligere. Men sånn er det. Jeg blir ikke lagt inn etter å ha besvimt en gang.. Når du besvimer kan det ha mange årsaker, legene/sentralen tolker det som akkutt-tilffelle, og derfor blir du lagt inn på Offentlig sykehus, før du evt. blir transportert til det halv-private sykehuset. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Harry Potter filmene er jo kozelig Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Shit, dror jeg har dritt på draget med dama...Fikk melding nå. Fint at du prioriterer jobb først......... Det er nettopp derfor en bør ha kone og elskerinne. Historien forteller om advokaten, presten og programmerern som diskuterte hva som var best: kone eller elskerinne. Presten var klar: det måtte være kone, noe annet ville være synd. Advokaten var klar på at det måtte være elskerinne, for da var det så mye billigere å dumpe henne etterpå når en oppgraderte til neste (yngre) modell. Programmeren sjokkerte begge ved å si at det beste var faktisk å ha begge deler. Hverken presten eller advokaten kunne forstå dette, så vår helt programmeren måtte forklare: "når du ikke er hjemme, så tror kona du er hos elskerinnen, og elskerinnen tror du er hos kona, mens egentlig sitter du på jobben og progarmmerer". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) bakemesterharepus: synes jeg og =) CoS var jo bra da synes jeg hvertfall.. Endret 5. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Når du besvimer kan det ha mange årsaker, legene/sentralen tolker det som akkutt-tilffelle, og derfor blir du lagt inn på Offentlig sykehus, før du evt. blir transportert til det halv-private sykehuset. Dersom jeg blir transportert noe sted må det vel være til Diakonhjemmets Sykehus AS - som er nærmest, og halvprivat. Men nå tror jeg jeg får i meg nok næring til at jeg ikke besvimer liksom. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 "omg im liek t3h boredz0r" haha hva syns folk om kjedsomheten min? :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) bakemesterharepus: synes jeg og =) CoS var jo bra da synes jeg hvertfall.. Har den i hyllen.. Tonio bare spammer med negativt om filmene.. Det sårer meg innvendig... :!: Gohan: den suger Endret 5. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Når du besvimer kan det ha mange årsaker, legene/sentralen tolker det som akkutt-tilffelle, og derfor blir du lagt inn på Offentlig sykehus, før du evt. blir transportert til det halv-private sykehuset. Dersom jeg blir transportert noe sted må det vel være til Diakonhjemmets Sykehus AS - som er nærmest, og halvprivat. Men nå tror jeg jeg får i meg nok næring til at jeg ikke besvimer liksom. Spis litt mer for å være sikker, du. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Om du besvimer i nærheten av et annet sykehus kommer du ikke til det nærmest deg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg